Komunikaty prasowe

Coca-Cola uruchomiła smakowitą aplikację SimplyTastly

Autor: |

Warszawa, 1 grudnia 2016 r. – Z okazji zbliżających się Świąt Coca-Cola zadbała o kulinarne inspiracje na wspólne, rodzinne posiłki. Aplikacja mobilna SimplyTastly powstała z myślą o amatorach i entuzjastach gotowania, którzy znajdą w niej  ponad 1000 przepisów na pełne menu: śniadania, obiady, kolacje oraz przekąski. Inspiracje kulinarne przygotowane przez współpracujących z marką bloggerów dotyczą zarówno posiłków codziennych, jak i potraw

Więcej

Tego jeszcze nie grali! Zaskakujący świąteczny hit Coca-Cola… wykonał zespół Oberschlesien

Autor: |

Warszawa, 28 listopada 2016 r. –  Coca-Cola wchodzi w kulminacyjną fazę kampanii świątecznej "Podaruj radość". Z tej okazji przygotowała dla swoich konsumentów muzyczną niespodziankę. To będzie prawdziwa gratka, zarówno dla młodszych, jak i starszych fanów mocnego brzmienia. W tym roku bowiem autorską interpretacją kultowego przeboju Coca-Cola "Coraz bliżej Święta" zajął się skład Oberschlesien, pochodzący z Górnego Śląska.

Więcej

Święta, Święta i… „Podaruj radość”. Coca-Cola oficjalnie inauguruje świąteczną kampanię

Autor: |

Warszawa, 7 listopada 2016 r. – Postać świętego Mikołaja w czerwonym stroju oraz kultowe ciężarówki Coca-Cola od lat stanowią najsilniejsze atrybuty świąteczne marki. Anonsowane w TV zapoczątkowują wspólne oczekiwanie na grudniowe święta. Nie inaczej jest i w tym roku. Dziś Coca-Cola oficjalnie zaprasza do wspólnego odliczania dni dzielących nas od Świąt! Marka przygotowała nowy spot przedstawiający tradycję i zwyczaj obdarowania bliskich (i nie

Więcej

Startuje ogólnopolski program aktywizacji zawodowej kobiet „Sukces TO JA”!

Autor: |

Warszawa, 11 października 2016 r. - Sukces Pisany Szminka i Coca-Cola wspólnie uruchamiają program aktywizacji zawodowej kobiet ,,Sukces TO JA”. Jego celem jest przygotowanie kobiet w Polsce do podjęcia nowej pracy lub założenia działalności gospodarczej dzięki poszerzeniu ich umiejętności i kompetencji zawodowych. „Sukces TO JA” to kompleksowy program wzmacniania aktywności zawodowej kobiet. Oparty jest na dwóch obszarach, kluczowych dla aktywizacji

Więcej

Kropla recyklingu na śniadanie

Autor: |

Jak pokazać, że recykling może być nie tylko pożyteczny, ale i przyjemny? Wystarczy otwarta przestrzeń, odpowiednia pogoda i dobry pomysł. W ramach wakacyjnej akcji recyklingowej Kropli Beskidu, podczas warszawskich Targów Śniadaniowych, ponad 8500 uczestników porannych spotkań, za przyniesione przez siebie trzy dowolne, plastikowe butelki po napojach, otrzymało od marki atrakcyjne upominki. Akcja „Kropla na Trawie”, zakończona z początkiem września,

Więcej

The Vamps zelektryzowało Kraków!

Autor: |

Na koncert The Vamps, który odbył się w ubiegły piątek, 30 września, wiele polskich nastolatków czekało od dłuższego czasu. Po tym jak pierwsza pula biletów została wyprzedana w kilka godzin, Coca-Cola, która była  organizatorem imprezy, zdecydowała się przenieść koncert do większej lokalizacji. Dzięki temu, w piątkowy wieczór na krakowskich terenach zielonych UJ, pojawiło się ponad 3000 osób.  Najwierniejsi fani zespołu ustawiali się w

Więcej

Pod koniec września The Vamps zelektryzuje Kraków

Autor: |

Na specjalne zaproszenie firmy Coca-Cola brytyjski zespół The Vamps zawita 30 września do Krakowa, aby zagrać swój pierwszy koncert w Polsce. Z powodu dużego zainteresowania koncertem organizatorzy postanowili zmienić jego lokalizację tak, aby umożliwić udział w tym wydarzeniu większej liczbie osób. Najwierniejsi fani zespołu zbiorą się na terenach zielonych przy ul. Piastowskiej 26a, aby wysłuchać piosenek z albumów „Meet the Vamps” oraz „Wake

Więcej

The Vamps by Coca-Cola – nowa lokalizacja koncertu!

Autor: |

W związku z ogromnym zainteresowaniem koncertem brytyjskiego zespołu The Vamps, wydarzenie zostało przeniesione na tereny zielone Uniwersytetu Jagiellońskiego przy ul. Piastowskiej 26a w Krakowie. Nie należy martwić się o pogodę, ponieważ teren koncertu będzie całkowicie zadaszony. Coca-Cola zdecydowała się na zmianę miejsca wydarzenia, aby umożliwić udział w imprezie większej liczbie fanów zespołu. Do sprzedaży trafi też kolejna, większa pula

Więcej

Coca-Cola zaskakuje nową etykietą, zapraszającą na wspólny posiłek

Autor: |

Warszawa, 18 lipca 2016 r. – Na rodzinnych opakowaniach Coca-Cola oraz Coca-Cola Zero o pojemnościach 1,5l i 2l umieszczona została specjalna etykieta z przestrzenią, którą konsumenci mogą wykorzystać jako zaproszenie dla najbliższych na wspólny posiłek lub grill. Poprzez etykiety marka daje konsumentom narzędzie do kreatywnej zabawy w duchu przesłania, że „Razem smakuje lepiej”. W ramach prowadzonej komunikacji Coca-Cola przypomina konsumentom o

Więcej

Coca-Cola orzeźwia na Woodstocku

Autor: |

Warszawa, 30 czerwca 2016 r. - Coca-Cola, jako partner napojowy, ponownie zagwarantuje orzeźwienie podczas 22. Przystanku Woodstock. Firma zaprojektowała również unikalną puszkę Coca-Cola specjalnie na potrzeby tego kultowego festiwalu nad Odrą. Limitowana edycja puszki Coca-Cola będzie dostępna na rynku na początku lipca. Ponieważ zarówno atmosfera, jak i pogoda w trakcie Przystanku, jak co roku zapowiada się gorąco, Coca-Cola zadba, aby każdy uczestnik

Więcej

Social Media

97,595,594
Likes
57,347
Followers
20,381
Followers
7,696,832
Views