Komunikaty prasowe

Do 2025 roku PKB Polski może wzrosnąć nawet o 1% w skali roku dzięki aktywizacji zawodowej kobiet

Autor: |

Warszawa, 2 lutego 2017 r. - Jak wynika z najnowszego raportu „Praca i przedsiębiorczość kobiet – potencjał do wykorzystania w Polsce”, przygotowanego przez Deloitte na zlecenie Coca-Cola, wskaźnik aktywności zawodowej kobiet w Polsce wynosi obecnie 61,4%. Oznacza to, że aż 4 na 10 Polek w wieku produkcyjnym nie pracuje i nie szuka pracy. Jeśli jednak liczba pracujących Polek w najbliższych latach osiągnie poziom UE,  polska gospodarka może

Więcej

Rusza kampania marketingowa finalnego etapu strategii promującej wybór pomiędzy wariantami Coca-Cola

Autor: |

Warszawa, 1 lutego 2017 r. – W styczniu informowaliśmy, że wszystkie produkty z rodziny Coca-Cola są dostępne w nowej, ujednoliconej szacie graficznej. Ta zmiana jest kolejnym etapem wdrażanej w Polsce od 2016 r. strategii „One Brand" (Jedna Marka). Zakłada ona pozycjonowanie wszystkich produktów Coca-Cola jako jednej marki, z różnymi wariantami, tak by promować wybór wariantu Coca-Cola zgodnego z preferencjami konsumentów.  Dziś ruszyła

Więcej

Rozpoczyna się kolejny etap strategii promującej wybór pomiędzy wariantami Coca-Cola

Od stycznia 2017 r. wszystkie produkty z rodziny Coca-Cola będą dostępne w nowej, ujednoliconej szacie graficznej. Ta zmiana jest kolejnym etapem wdrażanej w Polsce od 2016 r. strategii „One Brand". Zakłada ona pozycjonowanie wszystkich produktów Coca-Cola jako jednej marki, z różnymi wariantami, tak by promować wybór wariantu Coca-Cola zgodnego z preferencjami konsumentów.   Strategia promująca wybór W strategii „One Brand” wszystkie produkty

Więcej

Coca-Cola uruchomiła smakowitą aplikację SimplyTastly

Autor: |

Warszawa, 1 grudnia 2016 r. – Z okazji zbliżających się Świąt Coca-Cola zadbała o kulinarne inspiracje na wspólne, rodzinne posiłki. Aplikacja mobilna SimplyTastly powstała z myślą o amatorach i entuzjastach gotowania, którzy znajdą w niej  ponad 1000 przepisów na pełne menu: śniadania, obiady, kolacje oraz przekąski. Inspiracje kulinarne przygotowane przez współpracujących z marką bloggerów dotyczą zarówno posiłków codziennych, jak i potraw

Więcej

Tego jeszcze nie grali! Zaskakujący świąteczny hit Coca-Cola… wykonał zespół Oberschlesien

Autor: |

Warszawa, 28 listopada 2016 r. –  Coca-Cola wchodzi w kulminacyjną fazę kampanii świątecznej "Podaruj radość". Z tej okazji przygotowała dla swoich konsumentów muzyczną niespodziankę. To będzie prawdziwa gratka, zarówno dla młodszych, jak i starszych fanów mocnego brzmienia. W tym roku bowiem autorską interpretacją kultowego przeboju Coca-Cola "Coraz bliżej Święta" zajął się skład Oberschlesien, pochodzący z Górnego Śląska.

Więcej

Święta, Święta i… „Podaruj radość”. Coca-Cola oficjalnie inauguruje świąteczną kampanię

Autor: |

Warszawa, 7 listopada 2016 r. – Postać świętego Mikołaja w czerwonym stroju oraz kultowe ciężarówki Coca-Cola od lat stanowią najsilniejsze atrybuty świąteczne marki. Anonsowane w TV zapoczątkowują wspólne oczekiwanie na grudniowe święta. Nie inaczej jest i w tym roku. Dziś Coca-Cola oficjalnie zaprasza do wspólnego odliczania dni dzielących nas od Świąt! Marka przygotowała nowy spot przedstawiający tradycję i zwyczaj obdarowania bliskich (i nie

Więcej

Startuje ogólnopolski program aktywizacji zawodowej kobiet „Sukces TO JA”!

Autor: |

Warszawa, 11 października 2016 r. - Sukces Pisany Szminka i Coca-Cola wspólnie uruchamiają program aktywizacji zawodowej kobiet ,,Sukces TO JA”. Jego celem jest przygotowanie kobiet w Polsce do podjęcia nowej pracy lub założenia działalności gospodarczej dzięki poszerzeniu ich umiejętności i kompetencji zawodowych. „Sukces TO JA” to kompleksowy program wzmacniania aktywności zawodowej kobiet. Oparty jest na dwóch obszarach, kluczowych dla aktywizacji

Więcej

Kropla recyklingu na śniadanie

Autor: |

Jak pokazać, że recykling może być nie tylko pożyteczny, ale i przyjemny? Wystarczy otwarta przestrzeń, odpowiednia pogoda i dobry pomysł. W ramach wakacyjnej akcji recyklingowej Kropli Beskidu, podczas warszawskich Targów Śniadaniowych, ponad 8500 uczestników porannych spotkań, za przyniesione przez siebie trzy dowolne, plastikowe butelki po napojach, otrzymało od marki atrakcyjne upominki. Akcja „Kropla na Trawie”, zakończona z początkiem września,

Więcej

The Vamps zelektryzowało Kraków!

Autor: |

Na koncert The Vamps, który odbył się w ubiegły piątek, 30 września, wiele polskich nastolatków czekało od dłuższego czasu. Po tym jak pierwsza pula biletów została wyprzedana w kilka godzin, Coca-Cola, która była  organizatorem imprezy, zdecydowała się przenieść koncert do większej lokalizacji. Dzięki temu, w piątkowy wieczór na krakowskich terenach zielonych UJ, pojawiło się ponad 3000 osób.  Najwierniejsi fani zespołu ustawiali się w

Więcej

Pod koniec września The Vamps zelektryzuje Kraków

Autor: |

Na specjalne zaproszenie firmy Coca-Cola brytyjski zespół The Vamps zawita 30 września do Krakowa, aby zagrać swój pierwszy koncert w Polsce. Z powodu dużego zainteresowania koncertem organizatorzy postanowili zmienić jego lokalizację tak, aby umożliwić udział w tym wydarzeniu większej liczbie osób. Najwierniejsi fani zespołu zbiorą się na terenach zielonych przy ul. Piastowskiej 26a, aby wysłuchać piosenek z albumów „Meet the Vamps” oraz „Wake

Więcej

Social Media

Followers
Views