Komunikaty prasowe

Coca-Cola opowiada o swoim wkładzie w polską gospodarkę za pomocą wirtualnej rzeczywistości

Autor: |

Coca-Cola opowiada o swoim wkładzie w polską gospodarkę za pomocą wirtualnej rzeczywistości   Tegoroczny Raport Ekonomiczno-Społeczny systemu Coca-Cola ma niecodzienną formę. Zamiast klasycznej książeczki z danymi firma stworzyła film w wirtualnej rzeczywistości, który przenosi odbiorcę w świat systemu Coca-Cola.   Dzięki technologii VR możemy zwiedzić innowacyjną fabrykę Coca-Coli w Radzyminie lub wziąć udział w organizowanych przez firmę

Więcej

Coca-Cola: 2,6 mld zł wkładu w polskie PKB

Coca-Cola prezentuje najnowszy raport społeczno-ekonomiczny, pokazujący wkład w polską gospodarkę oraz rynek pracy i kapitał ludzki. 94% produktów sprzedawanych na polskim rynku jest produkowanych w polskich fabrykach. 74% z każdej złotówki wydanej na napoje firm Coca-Cola zostaje w Polsce. 1,2 mld zł to wpływy z tytułu podatków odprowadzonych przez firmy systemu Coca-Cola odprowadziły w 2016 r. do budżetu państwa. 435 mln zł zainwestowały w Polsce

Więcej

Coca-Cola prezentuje kierunki rozwoju swojego portfolio

Autor: |

94% produktów sprzedawanych na polskim rynku jest produkowanych w polskich fabrykach. 74% z każdej złotówki wydanej na napoje firm Coca-Cola zostaje w Polsce. 1,2 mld zł to wpływy z tytułu podatków odprowadzonych przez firmy systemu Coca-Cola odprowadziły w 2016 r. do budżetu państwa. 435 mln zł zainwestowały w Polsce od 2012 r. firmy systemu Coca-Cola. 43 produkty[1] w 13 pojemnościach, w tym produkty o obniżonej kaloryczności, oferuje Coca-Cola

Więcej

Pomoc poszkodowanym przez nawałnice

Autor: |

Coca-Cola, producent wody Kropla Beskidu, zawsze stara się nieść pomoc w sytuacji klęsk żywiołowych. Po niedawnych nawałnicach, które przeszły przez Polskę, jesteśmy w kontakcie z organizacjami pomocy humanitarnej, których wolontariusze są w terenie i szacują potrzeby. W odpowiedzi na otrzymane szacunki, przekażemy poszkodowanym przez nawałnice ponad 38 000 litrów wody mineralnej i ponad 600 litrów soków. Napoje dotrą do potrzebujących za pośrednictwem

Więcej

COCA-COLA WESPRZE 100 000 KOBIET W POLSCE W AKTYWIZACJI ZAWODOWEJ DO 2020 ROKU

Autor: |

Warszawa, 5 czerwca 2017 – Coca-Cola przystąpiła do inicjatywy partnerstwa pomiędzy Ministerstwem Rozwoju a przedstawicielami sektora prywatnego na rzecz efektywnej realizacji Celów Zrównoważonego Rozwoju (SDGs) ONZ w Polsce, w ramach którego podjęła indywidualne zobowiązanie dotarcia do 100 000 kobiet w ramach programu aktywizacji zawodowej kobiet „Sukces to JA”. 5 czerwca odbyła się w Ministerstwie Rozwoju konferencja pt. „Agenda 2030 na rzecz

Więcej

Do 2025 roku PKB Polski może wzrosnąć nawet o 1% w skali roku dzięki aktywizacji zawodowej kobiet

Autor: |

Warszawa, 2 lutego 2017 r. - Jak wynika z najnowszego raportu „Praca i przedsiębiorczość kobiet – potencjał do wykorzystania w Polsce”, przygotowanego przez Deloitte na zlecenie Coca-Cola, wskaźnik aktywności zawodowej kobiet w Polsce wynosi obecnie 61,4%. Oznacza to, że aż 4 na 10 Polek w wieku produkcyjnym nie pracuje i nie szuka pracy. Jeśli jednak liczba pracujących Polek w najbliższych latach osiągnie poziom UE,  polska gospodarka może

Więcej

Rusza kampania marketingowa finalnego etapu strategii promującej wybór pomiędzy wariantami Coca-Cola

Autor: |

Warszawa, 1 lutego 2017 r. – W styczniu informowaliśmy, że wszystkie produkty z rodziny Coca-Cola są dostępne w nowej, ujednoliconej szacie graficznej. Ta zmiana jest kolejnym etapem wdrażanej w Polsce od 2016 r. strategii „One Brand" (Jedna Marka). Zakłada ona pozycjonowanie wszystkich produktów Coca-Cola jako jednej marki, z różnymi wariantami, tak by promować wybór wariantu Coca-Cola zgodnego z preferencjami konsumentów.  Dziś ruszyła

Więcej

Rozpoczyna się kolejny etap strategii promującej wybór pomiędzy wariantami Coca-Cola

Od stycznia 2017 r. wszystkie produkty z rodziny Coca-Cola będą dostępne w nowej, ujednoliconej szacie graficznej. Ta zmiana jest kolejnym etapem wdrażanej w Polsce od 2016 r. strategii „One Brand". Zakłada ona pozycjonowanie wszystkich produktów Coca-Cola jako jednej marki, z różnymi wariantami, tak by promować wybór wariantu Coca-Cola zgodnego z preferencjami konsumentów.   Strategia promująca wybór W strategii „One Brand” wszystkie produkty

Więcej

Coca-Cola uruchomiła smakowitą aplikację SimplyTastly

Autor: |

Warszawa, 1 grudnia 2016 r. – Z okazji zbliżających się Świąt Coca-Cola zadbała o kulinarne inspiracje na wspólne, rodzinne posiłki. Aplikacja mobilna SimplyTastly powstała z myślą o amatorach i entuzjastach gotowania, którzy znajdą w niej  ponad 1000 przepisów na pełne menu: śniadania, obiady, kolacje oraz przekąski. Inspiracje kulinarne przygotowane przez współpracujących z marką bloggerów dotyczą zarówno posiłków codziennych, jak i potraw

Więcej

Tego jeszcze nie grali! Zaskakujący świąteczny hit Coca-Cola… wykonał zespół Oberschlesien

Autor: |

Warszawa, 28 listopada 2016 r. –  Coca-Cola wchodzi w kulminacyjną fazę kampanii świątecznej "Podaruj radość". Z tej okazji przygotowała dla swoich konsumentów muzyczną niespodziankę. To będzie prawdziwa gratka, zarówno dla młodszych, jak i starszych fanów mocnego brzmienia. W tym roku bowiem autorską interpretacją kultowego przeboju Coca-Cola "Coraz bliżej Święta" zajął się skład Oberschlesien, pochodzący z Górnego Śląska.

Więcej

Social Media

Followers
Views