Piłkarska gwiazda udowadnia, że każdy „może więcej niż myśli”

29. stycznia 2014 r. to początek współpracy pomiędzy marką Powerade - oficjalnym napojem sportowym FIFA World Cup 2014™ oraz Andrésem Iniestą - zdobywcą zwycięskiej bramki dla reprezentacji Hiszpanii w finale piłkarskich Mistrzostw Świata w 2010 roku.

Piłkarz został ambasadorem i twarzą Powerade w związku ze zbliżającym się Mundialem, na który marka przygotowała specjalną kampanię. Przedstawi ona piłkarzy, którzy pokonują bariery własnych możliwości, w myśl hasła: „Możesz więcej niż myślisz”. Kampania zostanie przeprowadzona na 40 rynkach na całym świecie.

- Piłkarze doceniają fakt, że mają w sobie moc inspirowania i motywowania ludzi. Wiedzą, że liczy się nie tylko każdy mecz, ale każda zagrywka, podanie, strzał czy bramka – stwierdza Andrésem Iniesta komentując swoje zaangażowanie w akcję.

Powerade należy do portfolio produktów The Coca-Cola Company, będącej jednym z najstarszych partnerów FIFA. Oficjalny sponsoring Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej FIFA™ trwa od 1978 roku.