Stało się! Już dziś rozpoczną się najbardziej oczekiwane rozgrywki piłkarskie w tym roku. To będą wspaniałe 4 tygodnie. Futbol to wyjątkowa gra i Coca-Cola to wie! Dlatego w tym roku marka przygotowała wiele atrakcji dla piłkarskich fanów. Obok akcji „Odbierz piłkę. Podaj dalej“, która okazała się ogromnym sukcesem, Coca-Cola podjęła się realizacji spektakularnego przedsięwzięcia pod nazwą Flaga Radości. Już dziś jej wielka premiera na ceremonii otwarcia Mistrzostw. Nie możesz tego przegapić.

Porywająca i pełna pasji rywalizacja, szybkie akcje oraz emocje milionów kibiców na całym globie. Świat ogarnęła pozytywna fala piłkarskiej gorączki. Za kilka godzin kibice w dziesiątkach krajów rozpoczną wspaniałą, emocjonującą futbolową przygodę. Zatem skrzyknij przyjaciół, zaproś rodzinę i wspólne oglądajcie piłkarskie zmagania. Tym bardziej, że to właśnie dzisiaj w trakcie meczu otwarcia, swoją premierę będzie miała yjątkowa flaga, na której możesz znaleźć siebie!  

- Już dziś na brazylijskiej murawie pojawi się nasza unikatowa foto-mozaika. Globalna inicjatywa pod nazwą Flaga Radości sprawia, że Mistrzostwa, na ten jeden wyjątkowy moment, staną się jeszcze bardziej dostępne i ekscytujące dla tych, którzy nie mogą ich celebrować osobiście w Brazylii  – powiedziała Urszula Szymczyk, kierownik marki Coca-Cola, w Coca-Cola Poland Services.

Piłka nożna to dyscyplina, która jednoczy, daje radość, uczy gry zespołowej i współdziałania. Mało kto wie, że codziennie gra w nią aż 270 mln ludzi na całym świecie! Dlatego Coca-Cola od ponad 80 lat, począwszy od Mistrzostw Świata w Urugwaju w 1930 roku, aktywnie wspiera futbolowe zmagania, będąc jednocześnie najstarszym partnerem korporacyjnym FIFA.

- Coca-Cola od wielu lat angażuje się w promocję sportu i aktywności fizycznej, począwszy od największych wydarzeń sportowych na świecie, takie jak zbliżające się Mistrzostwa Świata FIFA 2014, aż po lokalne inicjatywy, np.  turniej Coca-Cola Cup w Polsce czy program Lider Animator. Za każdym razem jesteśmy dumni, że możemy brać udział w tak niezwykłych wydarzeniach. Bo ruch i pozytywne emocje z nim związane, dają impuls do działania i dzielenia się radością – dodaje Urszula Szymczyk.

Pamiętaj jednak, że mistrzostwa to nie tylko świętowanie przed telewizorem. Nie zapomnij aby raz na jakiś czas wyciągnąć wszystkich z domu i zagrać wasz własny mistrzowski mecz. Bo ruch to szczęście!

Dowiedz się, dlaczego Coca-Cola jest sponsorem najważniejszych wydarzeń sportowych na świecie – koniecznie obejrzyj film:

https://www.youtube.com/watch?v=YHFxvAOkMJY

Kampania wspierana jest spotami telewizyjnymi. Kreacja spotów – agencja McCann. Działania w digitalu (Facebook, strona www) – agencja Next i K2 Internet. Przygotowanie materiałów BTL – agencja Fortis. Obsługa PR – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.