Najradośniejsze świąteczne ciężarówki na świecie są w polskiej trasie od początku grudnia. W ostatni weekend konwój czterech ciężarówek pojawił się w Lublinie. W sobotę Coca-Cola zaprosiła mieszkańców Lublina i okolic na świąteczny koncert z udziałem m.in. Margaret, finalistów The Voice of Poland i Arki Noego. Nie zabrakło również spotkań z popularnymi twórcami YouTube. A na najmłodszych czekał pokój Świętego Mikołaja i Fabryka Upominków. Wszystko zgodnie z przesłaniem świątecznej kampanii Podaruj Radość!

Świąteczny konwój ciężarówek

Na terenie świątecznego miasteczka Coca-Cola czekało na mieszkańców mnóstwo atrakcji! Świąteczny koncert z udziałem takich gwiazd jak Margaret, finaliści The Voice of Poland i Arka Noego poprowadził niezawodny duet: Tomasz Kammel i Maciej Musiał. Wszyscy chętni mogli podarować radość najbliższym poprzez zrobienie zdjęć w nastrojowym Pokoju Świętego Mikołaja, własnoręcznie przygotować prezent w „fabryce upominków” lub stworzyć personalizowaną puszkę Coca-Cola. Fani nowych technologii ustawiali się w kolejce do wirtualnej przejażdżki saniami Świętego Mikołaja, możliwej dzięki specjalnym okularom.

Mijający weekend był doskonałą okazją dla mieszkańców Lublina, aby ciekawie,
a przede wszystkim wspólnie, spędzić czas z najbliższymi: rodziną, przyjaciółmi, znajomymi. Dziękujemy wszystkim za liczne przybycie i nieustannie zachęcamy do dalszego dzielenia się radością!
– dziękowała Barbara Niemczuk, kierownik marki Coca-Cola w Coca-Cola Poland Services.

Polska wzdłuż i wszerz

1 grudnia cztery ciężarówki wyruszyły jednocześnie z Warszawy, pokonując
w tygodniu cztery różne trasy. W trzy kolejne weekendy, tworząc konwój, odwiedzą trzy wybrane miasta w Polsce – Gdańsk, Lublin i Wrocław, w których odbędą się największe imprezy tegorocznego przejazdu.

Każda z pojedyńczych ciężarówek zatrzyma się na jednym z 52 eventów. Odwiedzą m.in. Ełk, Toruń, Białystok, Bydgoszcz, Łódź, Malbork, Ostródę, Gorzów Wielkopolski, Zieloną Górę, Łomżę, Poznań, Kraków, Zamość, Bielsko-Białą, Kielce, Katowice, Częstochowę i Opole.

O tym, jak ciężarówki zagościły w sercach Polaków i stały się elementem świątecznej tradycji mówi znany medioznawca Jacek Wasilewski: - Dziś to nie sanie, ale ciężarówki z bajkowej reklamy Coca-Cola, które wyruszają przy dźwiękach dzwonków z „cocacolowego bieguna północnego”, ogłaszają czas świąt. Kiedy przenoszą się
z ekranów TV na nasze ulice, czujemy się radośniej - magia staje się rzeczywistością(...) Selfie z czerwoną ciężarówką Coca-Cola staje dziś się obrazem świąt tak, jak dla poprzedniej generacji było nim zdjęcie na kolanach u Mikołaja
w przedszkolu.

Śledź trasę ciężarówek na stronie http://www.ciezarowkicocacola.pl/ oraz na wydarzeniu  na Facebooku https://www.facebook.com/events/1525766107740631/.

Więcej na profilu Facebook, Twitter, Instagram