Nagrody Biznesu Sportowego promują osoby i instytucje, które poprzez swoją działalność mają bezpośredni wkład w rozwój polskiego sportu. Nagrody Biznesu Sportowego wyróżniają tych, którzy w największym stopniu przyczyniają się do rozwoju relacji między sportem i biznesem. O ich przyznaniu decyduje Kapituła DEMES, złożona z ekspertów w dziedzinie biznesu sportowego.

Obchodzący w tym roku swoje 15-lecie turniej Coca-Cola Cup został doceniony za wieloletnią popularyzację sportu wśród młodzieży oraz zachęcanie ich do większej aktywności fizycznej. Ponadto Kapituła konkursu wzięła także pod uwagę duży zasięg imprezy, jej cykliczność, oraz profesjonalną organizację i promocję. Przez 14 lat w turnieju udział wzięło ponad 600.000 chłopców i dziewcząt z całej Polski, a swoje pierwsze sukcesy w rozgrywkach odnosili tacy zawodnicy, jak Robert Lewandowski.

Cieszymy się, że doceniono nasze zaangażowanie we wspieranie sportu na różnych poziomach, bo Coca-Cola Cup to znacznie więcej niż tylko turniej piłkarski – podkreślił Sebastian Wężyk z Coca-Cola Poland Services, odbierając nagrodę. – Grając pod hasłem „Bądź aktywny, dołącz do gry” chcemy popularyzować aktywność fizyczną i edukację zdrowotną zarówno wśród młodzieży, jak i ich rodzin.

Więcej informacji o turnieju można znaleźć na www.cocacolacup.pl

Patronem Coca-Cola Cup 2013 jest Ministerstwo Sportu i Turystyki. Partnerem merytorycznym programu jest Polskie Towarzystwo Dietetyki. Partnerem technicznym jest firma adidas.