Czy jesteś gotowy? Nadchodzi coś naprawdę wielkiego. Poczułeś przyjemne ciepło na sercu, a uśmiech sam pojawił się na Twojej twarzy? Oznacza to tylko jedno. Czas zacząć odliczać. 1..2...3! Coca-Cola ma przyjemność ogłosić – IDĄ ŚWIĘTA! 8 listopada marka oficjalnie rozpoczęła sezon przygotowania do najradośniejszego okresu w roku. Nowy świąteczny spot miło zaskoczy fanów Coca-Cola, bowiem obok postaci św. Mikołaja na ekrany powracają kochane przez wszystkich i już kultowe ciężarówki. A to wszystko w myśl tegorocznego hasła kampanii „Podaruj radość”.

Podanie parasola, drobna pomoc starszej sąsiadce, czy wspólnie spędzony na dobrej zabawie czas. Tak niewiele trzeba by podarować komuś odrobinę radości i niczym czarodziejską różdżką wyczarować szczery uśmiech na jego twarzy. Te drobne z pozoru błahe gesty, często wykonywane bez zastanowienia sprawiają, że każdy z nas może stać się pozytywnym bohaterem codzienności. I właśnie do takiej  postawy zachęca nas sam św. Mikołaj w najnowszym spocie marki Coca-Cola. To jednak nie koniec niespodzianek – w spocie bowiem pojawiły się ponownie ukochane ciężarówki, które dla wielu były wręcz nieodzownym symbolem przygotowania do Bożego Narodzenia. Czy teraz czujesz już Święta? Bo my tak!

Tegoroczna kampania marki zapowiada się naprawdę wyjątkowo i to już od samego początku. Świadczy o tym unikalny sposób prezentacji nowego spotu. Przełamując utarte schematy, marka postanowiła zaskoczyć wszystkich, organizując premierę spotu 8 listopada tylko i wyłącznie... na smartfonach. Wszyscy posiadacze tego typu urządzeń wchodząc na Facebooka mieli okazje jako pierwsi zobaczyć magiczną, świąteczną reklamę marki. Dzień później Coca-Cola udostępniła spot na swoim kanale na YT, a dzisiaj pojawi się w największych stacjach telewizyjnych. 

- Święta to najbardziej pozytywny okres w roku. Marka Coca-Cola od lat jest nieodzowną wręcz częścią radosnego oczekiwania na Boże Narodzenie. Pragnęliśmy by w te Święta ludzie poczuli, co tak naprawdę jest ważne – drobne gesty, które potrafią zdziałać więcej dobrego niż nawet najpiękniejsze prezenty. Mamy nadzieje, że od dziś każdy z nas codziennie znajdzie choć chwilę by komuś podarować radość! – tłumaczy Małgorzata Drąg, Marketing Activation Manager w Coca-Cola Poland Services.

Marka w ramach tegorocznej kampanii planuje szereg aktywności zarówno w digitalu, social mediach jak i dedykowanych konsumentom.

Działania digital opracowała agencja Next. Za kreację mediów i dużych formatów odpowiedzialny jest McCann WorldGroup, za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom, za przygotowanie materiałów BTL agencja Fortis. Obsługa PR – Rc2 Raczkiewicz-Chenczke Consultants, obsługa eventowa Pankreator, cykl eventów w sieciach handlowych - Momentum.

O FIRMACH Z SYSTEMU COCA-COLA:

System Coca-Cola w Polsce reprezentują firmy Coca-Cola Poland Services Sp. z o.o. oraz Coca-Cola HBC Polska. Coca-Cola Poland Services to spółka-córka The Coca-Cola Company, właściciela wiodących marek napojów bezalkoholowych, obecnych w ponad 200 krajach świata. Coca- Cola HBC Polska to oddział Coca-Cola Hellenic Bottling Company, będącej pod względem sprzedaży drugim na świecie rozlewcą napojów The Coca-Cola Company, docierającym do ponad 560 milionów konsumentów. Wśród marek firm dostępnych na naszym rynku figurują: Coca-Cola, Coca-Cola light, Coca-Cola Zero, Cherry Coke, Fanta, Sprite, Lift, Kinley Tonic, napój izotoniczny Powerade, soki, nektary i napoje owocowe Cappy, naturalna woda źródlana Kropla Beskidu i woda mineralna Multivita z ujęcia Kropla Minerałów, napój energetyzujący Burn oraz herbaty mrożone Nestea.  Firmy z systemu Coca-Cola są liderem na polskim rynku napojów bezalkoholowych i zatrudniają ponad 2 700 osób. Od 1991 r. firmy te zainwestowały w Polsce ponad 500 milionów dolarów. 

DODATKOWE INFORMACJE:

Coca-Cola Poland Services:
Iwona Zaczek
Public Affairs & Communication Manager
Tel. +48 795 154 832
E-mail: izaczek@coca-cola.com

Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants:
Agata Kalińska
Brand Communication Director
Tel.: +48 507 000 833
e-mail: agata.kalinska@rc2.pl