Warszawa, 30 czerwca 2016 r. - Coca-Cola, jako partner napojowy, ponownie zagwarantuje orzeźwienie podczas 22. Przystanku Woodstock. Firma zaprojektowała również unikalną puszkę Coca-Cola specjalnie na potrzeby tego kultowego festiwalu nad Odrą. Limitowana edycja puszki Coca-Cola będzie dostępna na rynku na początku lipca. Ponieważ zarówno atmosfera, jak i pogoda w trakcie Przystanku, jak co roku zapowiada się gorąco, Coca-Cola zadba, aby każdy uczestnik mógł razem z bliskimi ugasić pragnienie i przeżyć niezapomniane emocje.

W dniach 14-16.07 odbędzie się 22. Edycja Przystanku Woodstock – festiwalu będącego hołdem i podziękowaniem za wsparcie, jakie co roku udzielane jest Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy przez setki wolontariuszy i darczyńców. Idea największej orkiestry świata  będzie wspierana przez markę Coca-Cola, która zapewni wszystkim festiwalowiczom szereg dodatkowych atrakcji.

Na tegorocznym festiwalu pojawi się specjalny Coke Store, w którym będzie można kupić wyjątkowe koszulki stworzone we współpracy z Woodstock. Będzie on zlokalizowany w najwyżej położonym miejscu na terenie festiwalu, z którego roztacza się niezapomniany widok na cały Przystanek – to idealne miejsce na słoneczne selfie z przyjaciółmi lub odpoczynek przy zimnej Coca-Coli.

Dla miłośników dobrej zabawy, Coca-Cola przygotuje na swoim profilu na Facebooku konkursy z możliwością wygrania pamiątek związanych z 22. Przystankiem Woodstock tj. wyjątkowej koszulki, festiwalowej puszki Coca-Cola oraz specjalnej naklejki. Wystarczy śledzić profil marki, na którym już wkrótce pojawią się dodatkowe informacje na ten temat.

Dla wszystkich wielbicieli muzyki, którzy nie mogli przyjechać na tegoroczny Przystanek, Coca-Cola wraz z zaprzyjaźnionymi YouTuberami przygotuje bezpośrednią, subiektywną relację z Przystanku. Warto śledzić popularnych bohaterów Internetu, którzy podzielą się z fanami swoimi doświadczeniami i emocjami podczas festiwalu.

„Coca-Cola to synonim radości, przyjaźni i chęci dzielenia się nią z innymi. Dlatego nie mogło nas zabraknąć na imprezie, która w swoim założeniu opiera się właśnie na tych unikalnych wartościach. Cieszymy się, że możemy po raz kolejny zagrać z Jurkiem Owsiakiem, ponieważ czujemy, że jego misja jest nie tylko bliska naszemu sercu, ale także jako globalna marka pragniemy wspierać inicjatywy, których założeniem jest pomoc i dzielenie się radością z innymi”mówi Mikołaj Ciaś, Dyrektor Marketingu w Coca-Cola Poland Services.

Więcej informacji można znaleźć na stronie Coca-Coli oraz na Facebooku