Podczas zbliżającego się finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy Polacy oraz sponsorzy już po raz 24 zjednoczą się w zbiórce pieniędzy na rzecz osób najbardziej potrzebujących. W tym roku pomagamy zebrać niezbędne fundusze na zakup urządzeń medycznych dla oddziałów pediatrycznych oraz dla zapewnienia godnej opieki medycznej seniorów.

10 stycznia 2016 roku 120 tysięcy wolontariuszy WOŚP wyjdzie na ulice nie tylko polskich miast, ale także zagra w kilkudziesięciu krajach na świecie. Przez 23 lata działalności Fundacja WOŚP zakupiła sprzęt medyczny wydając blisko 650 mln zł zebranych w corocznych Finałach. Sukces Orkiestry jest sukcesem wszystkich, którzy chcą pomagać przekazując datki zarówno w dniu zbiórki, jak i w trakcie całorocznej działalności Fundacji – powiedział
Jurek Owsiak, „dyrygent” i prezes zarządu Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. 

Coca-Cola jako partner finału WOŚP wesprze wydarzenie zarówno produktowo, jak
i  poprzez przekazanie wartościowych i unikalnych przedmiotów na aukcje orkiestrowe. Będą to: koszulka podpisana przez samego Roberta Lewandowskiego, ambasadora młodzieżowego turnieju piłki nożnej Coca-Cola Cup oraz dwuosobowy bilet na mecz fazy grupowej Polska-Niemcy podczas Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2016TM
we Francji. Dodatkowo, zaproszenie Coca-Cola i WOŚP przyjął ceniony duet projektantów Paprocki&Brzozowski, który „ubierze” limitowaną butelkę konturową Coca-Cola w specjalnie zaprojektowane szaty i wzory graficzne. Będzie to unikalna okazja, aby dopisać samodzielnie dalszą część historii kultowej marki i historii mody.

Nasze partnerstwo i wsparcie dla WOŚP nie jest przypadkowe. Łączą nas bardzo podobne wartości: kultywowanie bycia razem – w rodzinie, w społeczeństwie, otwartość na drugiego człowieka oraz nieustanne dzielenie się tym, co w nas najlepsze. Cieszymy się, że Coca-Cola po raz kolejny jest częścią tego corocznego wielkiego święta dedykowanego dzieleniu się radością z innymi oraz, że możemy dołożyć swoją cegiełkę wspierając działalność WOŚP – mówi Mikołaj Ciaś, Dyrektor Kategorii Napojów Gazowanych, Coca-Cola Poland Services.