Coca-Cola została oficjalnym Dostawcą Napojów Bezalkoholowych Stadionu Narodowego. Operator obiektu - spółka PL.2012+ i największa na świecie firma napojowa, właśnie podpisali umowę o współpracy.

Gorące 45 minut. Gwizdek sędziego. Przerwa. Kwadrans na to by nieco ochłonąć. Ostudzić emocje. W takiej sytuacji najlepiej sięgnąć po Coca-Colę. 58 tysięcy kibiców, już dziś może zrobić to samo na Stadionie Narodowym. Coca-Cola to marka, która od niemal stu lat wspiera sport. Stadion Narodowy to miejsce największych i najbardziej spektakularnych wydarzeń w Polsce. Wiedza, tradycja i doświadczenie, ale przede wszystkim aktywny styl życia to dla obu marek niezwykle ważne wartości. Wartości, które łączą.

Coca-Cola to marka, która wprost kojarzy się ze sportem. Jest sponsorem między innymi Igrzysk Olimpijskich, Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej czy Lekkoatletycznych Mistrzostw Świata. W 100 krajach świata firma realizuje łącznie ponad 250 programów promujących sport. Ważnym punktem na tej mapie jest Polska.

Zdrowy styl życia, aktywność fizyczna i zachęcanie do niej ludzi wpisane są w DNA firmy Coca-Cola. Wierzymy, że współpraca ze Stadionem Narodowym pozwoli nam znacznie zwiększyć zainteresowanie sportem wśród Polaków, a zwłaszcza Warszawiaków, wzmacniając w nich przekonanie, że ruch to radość. Sukcesywnie rosnąca popularność programów sportowych organizowanych przez firmę Coca-Cola w Polsce – jak Coca-Cola Cup czy Lider Animator. Obudź swoje ciało. – są najlepszym przykładem tego, jak ważna jest aktywność fizyczna i jak wiele satysfakcji daje ona uczestniczącym w niej społecznościom - podkreśla Anna Jakubowski, Dyrektor Operacyjna Coca-Cola na Polskę i kraje bałtyckie.

Współpraca z firmą Coca-Cola to dla Stadionu Narodowego kolejny krok w skompletowaniu „11 marzeń” – drużyny silnych partnerów biznesowych.

Marka, jaką jest Stadion Narodowy cały czas się rozwija i wzmacnia. Dzięki temu możemy współpracować z najlepszymi. Liderami z różnych branż. Markami jak Coca-Cola. To niezwykle ważny element działalności Stadionu, który sprawia, że nasza oferta, jako miejsca jest coraz bogatsza. Im więcej mamy do zaoferowania klientom, tym częściej będziemy przez nich wybierani – zaznacza Michał Fijałkowski, Starszy Manager ds. Partnerstw Korporacyjnych.

Partnerstwa są kluczowym elementem wykorzystywania nieograniczonego potencjału, nie tylko sportowego, ale i biznesowego, jakim dysponuje Stadion Narodowy. To także ważna część rocznego budżetu. Partnerstwo z firmą Coca-Cola, to potwierdzenie, że PL.2012+ w każdym aspekcie swojej działalności dąży do perfekcji. Współpracując z najlepszymi brandami, buduje siłę marki jaką jest Stadion Narodowy.