Coca-Cola zawsze była tam gdzie pozytywne emocje. Te nieodłącznie towarzyszą nam podczas wspólnych posiłków, które często są jedynym momentem w ciągu dnia, w którym możemy spotkać się z naszymi bliskimi. Misją       Coca-Cola jest łączenie ludzi, dlatego marka zaprasza mieszkańców trzech polskich miast do wspólnego posiłku. Specjalne zespoły samplingowe wręczą setkom tysięcy rodzin butelkę Coca-Coca, zachęcając jednocześnie do tego by obiad czy kolacja stały się okazją do spotkania z bliskimi i okazania radości. Bo... razem smakuje lepiej!

Razem smakuje lepiej!
Najczęściej jedynym momentem w ciągu dnia, w którym rodzina i bliscy spotykają się razem jest posiłek. Wspólnie spędzone chwile urastają do rangi magicznego zdarzenia, podczas którego tworzą się rodzinne rytuały i tradycje. To właśnie wtedy bliscy opowiadają sobie historie minionego dnia, żartują i po prostu są szczęśliwi będąc ze sobą. Bo... razem smakuje lepiej!

Takie jest przesłanie najnowszej kampanii marki Coca-Cola, która zaprasza polskie rodziny do wspólnego posiłku i okazania radości z bycia razem. Coca-Cola to więcej niż napój, a obiad czy kolacja w gronie najbliższych, to więcej niż tylko jedzenie. To celebrowanie bycia razem.

Coca-Cola z największą akcją samplingową
W pierwszym etapie kampanii Coca-Cola chce dotrzeć ze swoją misją bezpośrednio do setek tysięcy polskich rodzin. W trzech miastach symbolizujących całą Polskę – Krakowie, Warszawie i Trójmieście – w połowie lutego rozpoczęła się największa w historii marki akcja samplingowa.

Zespoły samplingowe Coca-Cola każdego dnia, równolegle w trzech miastach, aż do końca kwietnia, będą odwiedzać polskie rodziny by wręczyć im w prezencie butelkę Coca-Cola – idealną do obiadu czy kolacji z bliskimi. Wraz z butelką każdy otrzyma kupony i oferty sklepów dające możliwość zakupu w promocyjnej cenie Coca-Cola oraz innych produktów potrzebnych do przygotowania rodzinnego posiłku. Na etykiecie znajdującej się na odwrocie butelki można znaleźć także przepis na obiad.

- Współcześnie coraz trudniej znaleźć nam kilka chwil na spotkanie z rodziną. Dlatego w naszej kampanii chcemy podkreślać jak łatwo spędzić czas z bliskimi, na przykład przygotowując wspólnie posiłki, które często są jedyną okazją w ciagu dnia do tego by móc swobodnie porozmawiać i okazać radość wynikającą z bycia ze sobą. Akcją samplingową chcemy przypomnieć polskim rodzinom jak niewiele trzeba by cieszyć się ze wspólnie spędzonych chwilmówi Małgorzata Drąg, Marketing Manager Coca-Cola.

W trakcie trwania akcji zespoły samplingowe marki odwiedzą setki tysięcy polskich rodzin docierając do niemal wszystkich mieszkańców trzech regionów! Dzięki akcji Coca-Cola miliony Polaków przekonają się, że wspólne jedzenie posiłków daje im szczęście, a posiłki z Coca-Cola smakują po prostu lepiej!

Za organizację akcji samplingowej odpowiedzialny jest Havas Engage Warsaw. Przygotowaniem planu i zakupem mediów zajął się MediaCom. Wsparcie digital i social media koordynuje agencja Next. Kreację materiałów przygotował McCann.  Za działania PR odpowiada Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Więcej informacji: www.razemsmakujelepiej.pl