Kropla Beskidu, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek wód butelkowanych, swoją metamorfozę zaczęła od nowego logo. Odświeżenie grafiki na etykiecie nadaje produktom z portfolio marki nowoczesnego i eleganckiego charakteru.

Już 1 kwietnia br. rusza intensywna kampania telewizyjna nowej Kropli Beskidu pod hasłem „Czysta strona życia”. Ten 30-sekundowy, wyróżniający się i przyciągający uwagę spot prezentuje zupełnie nowy wizerunek marki. Poprzez nową kampanię marka chce zaproponować konsumentom możliwość dokonania  wyboru. Chodzi nie tylko o wybór wody mineralnej, ale o wybór wartości wyznawanych przez Kroplę Beskidu. Poprzez „Czystą stronę życia” marka oferuje to, co w życiu najważniejsze: pierwotną czystość i bezpieczeństwo gwarantowane miejscem pochodzenia pieczętowane stemplem pasji ludzi, którzy ją tworzą. Kropla Beskidu to naturalna woda mineralna dla całej rodziny, która przypomina jak ważne jest życie w harmonii z naturą i utrzymanie równowagi pomiędzy ciałem a umysłem każdego dnia.

Nowy spot emitowany będzie w kilkudziesięciu stacjach TV i na platformach internetowych iVIDEO, YouTubie, IPLA i TVN PLAYER. Od dziś można go obejrzeć na kanale Youtube marki - https://www.youtube.com/watch?v=nixteX2Ce3g

Tegoroczna intensywna i różnorodna kampania Kropli Beskidu to mocny sygnał, że marka planuje walczyć o wysoką pozycję na rynku. Nowe pozycjonowanie i nowy film wizerunkowy niewątpliwie zwrócą uwagę odbiorców. Oprócz kampanii telewizyjnej i digitalowej, zaskoczymy konsumentów nową komunikacją w punktach sprzedaży i na outdoorze. Szykujemy prawdziwą wodną rewolucję tej wiosny. Ten sezon będzie należał do Kropli Beskidu. To świetna woda i idealna propozycja dla świadomych, i oczekujących więcej konsumentów – mówi Damian Podawca, Marketing Manager Kropli Beskidu w Coca-Cola Poland Services.

W stylistyce kampanii „Czysta strona życia” utrzymana będzie także, ruszająca od kwietnia, nowa strona internetowa marki, a także jej profile na portalach społecznościowych: Facebooku i Instagramie.

W punktach sprzedaży Kropla Beskidu będzie prezentowana na wyjątkowych, zwracających uwagę materiałach POS.

Za nową odsłonę Kropli Beskidu odpowiadają:

  • za adaptację reklam - agencja McCann Worldgroup
  • za kreację materiałów POS - agencja FORTIS
  • za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Mediacom
  • za wsparcie w digitalu oraz za komunikację marki w kanałach social-media - agencja Next
  • za komunikację PR - agencja Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants

Więcej informacji i materiałów już wkrótce na http://www.kroplabeskidu.pl/, Youtube, Facebook i Instagramie Kropli Beskidu.