Coca-Cola rozpoczęła drugą fazę kampanii celebrującej 100 urodziny szklanej butelki

Jubileusz kultowej butelki trwa a Coca-Cola odkrywa przed fanami kolejne wciągające aktywności. Bazując na wielkim sukcesie poprzedniej edycji marka powraca m.in. z hitowymi etykietami na butelkach i puszkach. Pojawił się również nowy spot TV pod hasłem #DajCalusa! Coca-Cola szykuje też nietuzinkową niespodziankę – butelki... z własnym zdjęciem!

Od 15 czerwca w największych stacjach TV, a następnie w sieci, w tym VOD, oraz wybranych kinach puszczany będzie nowy 30 sek. spot marki, którego bohaterowie pokazują co dla nich oznacza hasło #DajCalusa.

Na opakowania powróciły także kultowe już etykiety z popularnymi imionami oraz ksywkami i czułymi zdrobnieniami, które niezwykłą popularność zdobyły już w trakcie wcześniejszych kampanii Coca-Cola. Co istotne – marka poszerzyła liczbę imion i określeń oraz portfolio produktów Coca-Cola, na których się pojawiły.

Równie wiele będzie działo się w sieci. Kanały social mediowe – Facebook, Instagram, Twitter oraz Snapchat – będą informować na bieżąco wszystkich fanów Coca-Cola o kolejnych aktywnościach. Snapcode można znaleźć między innymi na 3 muralach oraz w trakcie wydarzeń masowych, na których marka obecna jest ze swoim sklepem. Już teraz każdy może uwiecznić radosnego buziaka na... butelce ze swoim własnym zdjęciem! A już od lipca tą nietuzinkową niespodziankę dla bliskiej sercu osoby będzie można kupić! Dla chętnych butelka zostanie przygotowana na specjalne zamówienie. Wystarczy wejść na https://www.kisshappiness.com/pl/pl/kiss. Marka wykorzysta do komunikacji także kampanię bannerową.

Wśród narzędzi nie mogło zabraknąć OOH. Obok standardowej aktywności z wykorzystaniem citylightów oraz billboardów Coca-Cola sięgnie także po siatki wielkoformatowe.

Jak wyrazić radość? Coca-Cola jest w tym ekspertem. Od dziesięcioleci podsuwa swoim fanom pomysły jak to zrobić. Całus to jeden z najbardziej uniwersalnych gestów na świecie, wyrażający szereg pozytywnych emocji – obok radości to także symbol zaufania, bliskości, przyjaźni. Jeden buziak może zmienić naprawdę wiele a przede wszystkim wywołać uśmiech na twarzach innych – podkreśla Urszula Szymczyk, Marketing Manager.

Za kreację odpowiada McCann Worldgroup. Zakup mediów i powierzchni – Dom Mediowy MediaCom. Media cyfrowe i społecznościowe agencja SMG Next. Materiały wizualne – agencja Fortis. Działania z zakresu PR – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants. Więcej na profilu Facebook, Twitter, Instagram