Nestea, marka numer 1* w kategorii mrożonych herbat, rozpoczyna nową, letnią aktywację. #15sekundwolności to platforma digitalowa wspierająca wprowadzenie nowej butelki Nestea o pojemności 250 ml. Akcja zakłada wykorzystanie kreatywnego kontentu video i zachęca internautów do dzielenia się sposobami na swoje #15sekundwolnosci. Aktywacja marki będzie wspierana kampanią w Internecie.

W bieżącym roku Nestea wprowadziła nową platformę komunikacyjną Smak Wolności. Idea jest oparta na wynikach przeprowadzonego badania, które wykazało, że codziennie magamy się z trudnościami, które pozbawiają nas poczucia wolności i beztroski. Jednak, często wystarczy niewiele, aby z uśmiechem przyjmować wszelkie wyzwania codzienności i nie popaść w nudną rutynę.

 #15sekundwolnosci to lokalna aktywacja, przygotowana na potrzeby wprowadzenia nowej butelki Nestea 250 ml. Dlaczego 15 sekund?
W dzisiejszym świecie nie mamy zbyt wiele czasu i oczekujemy natychmiastowego efektu. Tyle też potrzeba, aby wypić nową Nestea o pojemności 250 ml.

Aby zyskać inspirację do pokonywania codziennych trudności Nestea przygotowała specjalną platformę digitalową z kreatywnym kontentem video – serią filmów przenoszących konsumentów w zapierające dech w piersiach miejsca i sytuacje. Każdego dnia kampanii na fanpage’u marki oraz na http://www.15sekundwolnosci.pl/ pojawi się nowy krótki film, dzięki któremu konsumenci będą mogli znaleźć chwilę wytchnienia od codziennych obowiązków.

W tym samym czasie na fanpage Nestea będzie trwać konkurs, w którym weźmie udział każdy, kto podzieli się swoim sposobem na codzienną chwilę wolności przez umieszczenie na FB lub Instagramie posta ze zdjęciem lub krótkim filmem i hashtagiem #15sekundwolności. Dzięki użyciu popularnego mechanizmu hashtaga Nestea daje fanom marki przyjazne narzędzie do włączenia się do interaktywnej zabawy.

Działania marki zostaną wsparte kampanią w Internecie.

Za przygotowanie koncepcji i realizację aktywacji #15sekundwolności odpowiada Agencja Next, planowaniem i zakupem mediów zajął się Dom Mediowy Starcom, materiały POS przygotowała agencja Fortis, działania PR przygotowała i realizuje agencja Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Więcej na http://www.nestea.pl/ oraz https://www.facebook.com/NesteaPL
Filmy promujące akcję:
https://www.youtube.com/watch?v=7CVMoLDH9z4
https://www.youtube.com/watch?v=y9WKXkuKQ_Y

*Nielsen Apr YTD 2014 w ujęciu wartościowym.