Coca-Cola oficjalnie rozpoczęła przygotowania do świąt. Aby ten czas był jeszcze radośniejszy specjalnie dla wszystkich fanów w sklepach pojawiła się limitowana edycja puszek. Po raz pierwszy w historii marka na opakowaniach umieściła jednak nie jedną ale aż trzy różne grafiki ze świętym Mikołajem. Dzięki temu każdy będzie mógł wybrać swoją  ulubioną wersję. Dlaczego? Bo Coca-Cola pragnie każdemu podarować trochę radości!

Święty Mikołaj w czerwonym stroju i czapce od dziesięcioleci kojarzony jest z okresem świątecznym. To dzięki Coca-Cola od 1931 roku wizerunek sympatycznego, uśmiechniętego brodacza na stałe zagościł w sercach konsumentów. Od dziś jego postać obecna jest na limitowanej edycji puszek 330 ml, życząc wszystkim Wesołych Świąt w ramach nowej kampanii „Podaruj Radość”.

Pojawienie się w sprzedaży limitowanej edycji puszek to kolejny etap tegorocznej kampanii. Postać Świętego Mikołaja Coca-Cola to jeden z najbardziej rozpoznawalnych symboli świątecznych na świecie, a jego dobrotliwa twarz zawsze wywołuje uśmiech. Mamy nadzieję, że ten drobny gest marki sprawi, że nasi konsumenci jeszcze mocniej poczują radosną atmosferę oczekiwania na Boże Narodzenie – tłumaczy Małgorzata Drąg, Marketing Activation Manager w Coca-Cola Poland Services.

W ramach wsparcia w punktach sprzedaży obok limitowanej edycji opakowań pojawią się nie tylko dedykowane materiały POP ale także spektakularne i przyciągające wzrok ekspozytory m.in. w kształcie kultowych czerwonych ciężarówek Coca-Cola.


To jednak nie koniec atrakcji. Już wkrótce marka rozpocznie kolejne aktywności konsumenckie.

Działania digital opracowała agencja Next. Za kreację mediów i dużych formatów odpowiedzialny jest McCann WorldGroup, za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom, za przygotowanie materiałów BTL agencja Fortis. Obsługa PR – Rc2 Raczkiewicz-Chenczke Consultants, obsługa eventowa Pankreator, cykl eventów w sieciach handlowych - Momentum.

O FIRMACH Z SYSTEMU COCA-COLA:

System Coca-Cola w Polsce reprezentują firmy Coca-Cola Poland Services Sp. z o.o. oraz Coca-Cola HBC Polska. Coca-Cola Poland Services to spółka-córka The Coca-Cola Company, właściciela wiodących marek napojów bezalkoholowych, obecnych w ponad 200 krajach świata. Coca- Cola HBC Polska to oddział Coca-Cola Hellenic Bottling Company, będącej pod względem sprzedaży drugim na świecie rozlewcą napojów The Coca-Cola Company, docierającym do ponad 560 milionów konsumentów. Wśród marek firm dostępnych na naszym rynku figurują: Coca-Cola, Coca-Cola light, Coca-Cola Zero, Cherry Coke, Fanta, Sprite, Lift, Kinley Tonic, napój izotoniczny Powerade, soki, nektary i napoje owocowe Cappy, naturalna woda źródlana Kropla Beskidu i woda mineralna Multivita z ujęcia Kropla Minerałów, napój energetyzujący Burn oraz herbaty mrożone Nestea.  Firmy z systemu Coca-Cola są liderem na polskim rynku napojów bezalkoholowych i zatrudniają ponad 2 700 osób. Od 1991 r. firmy te zainwestowały w Polsce ponad 500 milionów dolarów. 

DODATKOWE INFORMACJE:

Coca-Cola Poland Services:
Iwona Zaczek
Public Affairs & Communication Manager
Tel. +48 795 154 832
E-mail: izaczek@coca-cola.com

Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants:
Agata Kalińska
Brand Communication Director
Tel.: +48 507 000 833
e-mail: agata.kalinska@rc2.pl