Bycie aktywnym na stałe wpisało się już w nasz styl życia. Z roku na rok systematycznie wzrasta liczba Polaków, którzy w wolnym czasie wybierają ruch. W odpowiedzi na ich potrzeby Kropla Beskidu wprowadza nowy wariant opakowania o pojemności 0,75l, któremu towarzyszy wsparcie w punktach sprzedaży.

Z badań przeprowadzonych przez TNS OBOP  wynika, że odsetek Polaków nie uprawiających żadnego sportu maleje. Jeszcze pod koniec XX w. aż 75% z nas twierdziło, że aktywność jest im obca. W 2012 roku statystyki te całkowicie się odwróciły – zaledwie 25% Polaków stroni od zajęć ruchowych.

Polacy – świadomi jak ważna dla naszego samopoczucia jest aktywność – chętnie sięgają po produkty, które ją ułatwiają i wspierają. Dlatego Kropla Beskidu, marka od zawsze włączająca się w promocję ruchu wśród swoich konsumentów,  postanowiła wprowadzić nową butelkę o poręcznej pojemności 0,75l. Także design opakowania został  dedykowany osobom  aktywnym. Opływowy, nowoczesny kształt dopasowany do dłoni oraz sportowa nakrętka pozwalają na swobodne picie wody nawet w trakcie ruchu – na rowerze, spacerze czy w trakcie zabawy na świeżym powietrzu.

Podczas ruchu warto mieć zawsze pod ręką wodę. Nowa butelka Kropli Beskidu to rozwiązanie, które jest odpowiedzią na oczekiwania naszych konsumentów, szukających wygodnego opakowania o idealnej pojemności.” – podkreśla Damian Podawca Marketing Activation Manager Kropli Beskidu.

Kropla Beskidu 0,75l pojawi się w sklepach w drugiej połowie września. Wprowadzeniu nowej butelki towarzyszyć będzie silne wsparcie w punktach sprzedaży w postaci atrakcyjnych materiałów POS.

Za kreację materiałów POS odpowiada agencja Fortis. Obsługa PR – agencja Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Sugerowana cena detaliczna butelki Kropli Beskidu o nowej pojemności 0,75l to 2,29 zł.

Kropla Beskidu to woda pochodząca z Tylicza w górach Beskidu Sądeckiego, jednego z najbardziej cenionych w Europie i najczystszych ekologicznie regionów w Polsce. Słynie on z zasobności wód mineralnych wykorzystywanych w celach leczniczych i spożywczych. Swoje walory zawdzięcza budowie geologicznej skał, spośród których jest wydobywana. Krążąc setki lat pomiędzy ułożonymi naprzemienne warstwami gruboziarnistych piaskowców i łupków, z cienkimi pokładami margli oraz wapieni, woda nasyciła się minerałami i osiągnęła krystaliczną czystość. Kropla Beskidu jest produkowana z zachowaniem najwyższych standardów w zakresie jakości oraz w poszanowaniu środowiska naturalnego. 

O FIRMACH Z SYSTEMU COCA-COLA:
System Coca-Cola w Polsce reprezentują firmy Coca-Cola Poland Services oraz Coca-Cola HBC Polska. Coca-Cola Poland Services to spółka-córka The Coca-Cola Company, właściciela wiodących marek napojów bezalkoholowych, obecnych w ponad 200 krajach świata. Coca- Cola HBC Polska to oddział Coca-Cola Hellenic Bottling Company, będącej pod względem sprzedaży drugim na świecie rozlewcą napojów The Coca-Cola Company, docierającym do ponad 560 milionów konsumentów. Wśród marek firm dostępnych na naszym rynku figurują: Coca-Cola, Coca-Cola light, Coca-Cola Zero, Cherry Coke, Fanta, Sprite, Lift, Kinley Tonic, napój izotoniczny Powerade, soki, nektary i napoje owocowe Cappy, naturalna woda źródlana Kropla Beskidu i woda mineralna Multivita z ujęcia Kropla Minerałów, napój energetyzujący Burn oraz herbaty mrożone Nestea. Firmy z systemu Coca-Cola są liderem na polskim rynku napojów bezalkoholowych i zatrudniają ponad 2 700 osób. Od 1991 r. firmy te zainwestowały  w Polsce ponad 500 milionów dolarów.

DODATKOWE INFORMACJE:
Coca-Cola Poland Services:
Iwona Zaczek Kierownik ds. kontaktów zewnętrznych i komunikacji
Tel.: +48 22 579 68 69, + 48 795 154 832 e-mail: izaczek@coca-cola.com

Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants:
Agata Kalińska Brand Communication Director
Tel.: +48 507 000 833 e-mail: agata.kalinska@rc2.pl