Tego lata to Coca-Cola nadaje rytm! Marka po raz kolejny zaskoczy swoich fanów unikatową komunikacją w ramach nowej kampanii „Powiedz to piosenką“. Ponownie jedno z kultowych logo na puszkach i butelkach napoju zniknie. Jego miejsce zastąpią... fragmenty największych muzycznych światowych i polskich przebojów! Kampania rozpocznie się w drugiej połowie lipca i będzie trwała aż do października br.

To będzie jedna z największych kampanii produktowych na świecie. Na milionach opakowań Coca-Cola będzie można znaleźć fragmenty hitów takich gwiazd jak Avicii, 50 Cent czy Black Eyed Peas. Dodatkowo na każdym rynku, na którym kampania będzie wprowdzana, marka zaimplementuje lokalną odsłonę w postaci opakowań z rodzimymi utworami. Dzięki temu polscy konsumenci będą mogli znaleźć na butelkach kultowe teksty piosenek polskiej sceny muzycznej jak np. „ Zaopiekuj się mną“, „Mała Lady Punk“ czy „Tyle słońca“.

Aby mieć dostęp do największych gwiazd i przebojów, Coca-Cola nawiązała globalną współpracę ze światowym liderem rynku muzycznego - Grupą Universal Music. Dzięki temu marka mogła wybrać utwory, które są nie tylko doskonale znane szerokiej publiczności, ale też najlepiej wyrażają kluczowe dla jej komunikacji emocje – miłość, szczęście, radość, przyjaźń oraz doskonałą zabawę.

Jednym z elementów aktywacji jest wykorzystanie na etykiecie QR kodów. Po ich zeskanowaniu konsument bedzie mógł wysłać personalizowaną muzyczną wiadomość do osoby, której chce powiedzieć coś specjalnego.

Muzyka to współczesna forma komunikacji, uniwersalny język zrozumiały dla wszystkich. To ona potrafi wyrazić nasze uczucia czy obecny nastrój. Po tym jakiej muzyki słuchamy ludzie mogą określić naszą osobowość. Ma też ogromną moc – potrafi wpłynąć na nasze emocje. Poprzez nową kampanię, wykorzystującą niezwykłą siłę i oddziaływanie muzyki, Coca-Cola pragnie zainspirować ludzi na całym świecie do wyrażania swoich uczuć. Unikatowe opakowania sprawią, że wzajemne kontakty staną się jeszcze prostsze, a na milionach twarzy zagości uśmiech i radość. Wierzymy, że iInnowacyjne narzędzia, które już wkrótce zostaną zaprezentowane naszym fanom sprawią, że dzielenie się piosenką stanie się nową formą przekazu. Kto wie, może właśnie puszka czy butelka Coca-Cola stanie się początkiem wielu przyjaźni, a może i miłości? – powiedziała Urszula Szymczyk, kierownik marki Coca-Cola, w Coca-Cola Poland Services.

W ramach kampanii Coca-Cola, oprócz specjalnych opakowań, przygotowała szereg działań wspierających, zarówno w mediach tradycyjnych, jak i digitalu oraz social mediach. Tego lata to Coca-Cola nadaje rytm!

Więcej szczegółów o kampanii już wkrótce!

Działania w digitalu (aplikacja, Facebook, strona www) – agencja Next. Przygotowanie materiałów BTL – agencja Fortis. Obsługa PR – Rc2 Raczkiewicz-Chenczke Consultants.

Więcej na profilu Facebook i stronie https://www.powiedztopiosenka.pl/