SPRITE rozpoczął stałą współpracę z twórcami trzech największych polskich kanałów dotyczących gier na YouTube w Polsce. Będzie to największa współpraca strategiczna pomiędzy marką a kanałami YouTube na polskim rynku. Najpopularniejsi gamerzy: SKKF, Rojo i Rock staną się nie tylko ambasadorami marki, lecz także współtwórcami startegii działań marki SPRITE w swoich kanałach.

Szeroko pojęty obszar gier na YouTubie to jeden z dosyć mało dotychczas eksplorowanych rejonów komunikacyjnych. Jednocześnie to jeden z najciekawszych i najszybciej rozwijających się obszarów. Treści związane z grami video to druga po muzyce najbardziej popularna kategoria tematyczna na YouTube. W ostatnich latach czas spędzony na oglądaniu treści związanych z grami podwoił się.

„Zdecydowaliśmy się powierzyć SKKF-owi, Rojo i Rock-owi markę SPRITE, która jest drugą największą naszą marką po Coca-Cola, ponieważ od lat doceniamy ich pasję i pomysłowość. Głównym założeniem współpracy są partnerskie relacje, które dają im dużą swobodę w wykorzystaniu własnej kreatywności. Świadomie oddajemy im część kontroli w budowaniu komunikacji z uczestnikami gier, by nie starcili autentyczności i czuli swobodę ekspresjii twórczej. Ta nowa forma współpracy z youtuberami będzie elementem długoterminowej strategii komunikacyjnej marki SPRITE.” – powiedział Krzysztof Pawluk, Regional Senior Content Manager z Coca-Cola Poland Services.

Polska odnosi sukcesy w grach komupterowych na arenie światowej. To polscy twórcy stworzyli niezwykle popularne gry z serii Wiedźmin. Również w Polsce zorganizowano jedne z najważniejszych wydarzeń w świecie gier - światowy finał ESL Intel Extreme Masters, który zgromadził ponad 70.000 osób, a w internecie zaowocował ponad 23 milionami odsłon. Także twórcy treści związanych z grami na YouTube prezentują światowy poziom i profesjonalizm, a z milionami widzów ogladającymi ich każdego miesiąca, plasują się w światowej czołówce.

SKKF, Rojo i Rock to absolutni liderzy w kanale gier komputerowych. Ich twórczość idealnie pasuje do SPRITE’a, który jest szczególnie popularny wśród młodzieży.
SKKF - to jeden z najpopularniejszych twórców ze środowiska gier w Polsce. Swoją osobowością i umiejętnościami zjednał sobie ogromną liczbę fanów osiągąjac ponad 800 000 subskrypcji. Ceni sobie bezpośredni kontakt z widzami, dzięki czemu jest przez nich niezwykle pozytywnie odbierany.
Rojo - pasjonat gier, rysunku i paintballu. Na swoim kanale prezentuje i recenzuje gry, uczy rysowania, a także prowadzi cykl felietonów „Zapytaj Roja”, w którym odpowiada na pytania zadawane przez jego widzów. Przez wielu fanów uważany za jednego z najlepszych specjalistów od gier komputerowych. Jego poziom subskrypcji wynosi obecnie prawie 790 000.
Rock - prezenter gier, vloger, komentator. Od trzech lat prowadzi programy dotyczące gier wideo, które stale cieszą się dużą popularnością wśród prawie 720 000 subskrybentów. Doceniany przede wszystkim za wiedzę oraz niezwykły szacunek dla słuchaczy.

SPRITE to gazowany napój o smaku orzeźwiającej limonki. Został wprowadzony na światowy rynek w 1961 roku i obecnie jest wiodącą marką na rynku napojów cytrynowo-limonkowych. SPRITE jest sprzedawany w ponad 190 krajach i zajmuje czwartą pozycję pod względem najbardziej popularnych napojów gazowanych na świecie.

W Polsce SPRITE został wprowadzony na rynek w 1992 r. jako trzeci po Coca-Coli i FANCIE produkt The Coca-Cola Company i bardzo szybko podbił serca polskich konsumentów. Na polskim rynku SPRITE jest dostępny w opakowaniach typu PET o pojemnościach 0.5L, 1L, 1.5L, 1.75L, 2L i 2.25L, w puszkach o pojemności 0.2L, 0.25L i 0.33L i w szklanych butelkach o pojemności 0.2 L.

Za integrację współpracy z twórcami na YouTubie w obszarze całościowej strategii komunikacyjnej marki odpowiada agencja Starcom. Sieć partnerska specjalizująca się w komunikacji na YouTube - LifeTube współtworzy koncepcję działań na kanałach.