Na koncert The Vamps, który odbył się w ubiegły piątek, 30 września, wiele polskich nastolatków czekało od dłuższego czasu.

Po tym jak pierwsza pula biletów została wyprzedana w kilka godzin, Coca-Cola, która była  organizatorem imprezy, zdecydowała się przenieść koncert do większej lokalizacji. Dzięki temu, w piątkowy wieczór na krakowskich terenach zielonych UJ, pojawiło się ponad 3000 osób.  Najwierniejsi fani zespołu ustawiali się w kolejce do wejścia już dzień wcześniej, od godz. 23.00!

Jesteśmy zachwyceni, że występ The Vamps spotkał się z tak gorącym i entuzjastycznym przyjęciem publiczności. W trakcie koncertu widać było prawdziwą radość malująca się na twarzach zebranych fanów. Cieszmy się, że to wydarzenie dostarczyło tak wiele pozytywnych emocji – powiedziała Urszula Szymczyk, kierownik marki Coca-Cola w Coca-Cola Poland Services.

Dla tych, którzy nie mogli zjawić się na koncercie, Coca-Cola prowadziła relację na żywo na swoim oficjalnym profilu w aplikacji Snap. Obejrzało ją ponad 64 000 osób!

Intensywna rozgrzewka

Już od momentu otwarcia bram stało się jasne, że piątkowy koncert okaże się wyjątkowym przeżyciem dla tysięcy nastolatków. Wcześniej jednak, publiczność rozgrzał polski zespół Young Stadium Club, grając takie utwory jak „Too Late” czy „Spread Your Love”.

Młodzieńcza pasja

Jeszcze przed samym koncertem, The Vamps osobiście spotkali się ze swoimi fanami. Muzycy dostali od swoich wielbicieli setki prezentów i listów, a organizator zadbał, aby każdy z nich został dostarczony zespołowi.

O godz. 21.00 The Vamps pojawili się na scenie i rozpoczęli swój prawdziwie gwiazdorski show. Wśród zagranych utworów znalazły się wszystkie najważniejsze hity zespołu, m.in. „Can We Dance”, „Wake Up”, „I Found A Girl”, czy „Somebody To You”. Zgromadzona w Krakowie publiczność śpiewała ze swoimi idolami dosłownie każdy utwór.

Nie spodziewałem się, że kiedykolwiek uda nam się zagrać koncert w Polsce dla ponad 3000 osób. To było niesamowite – powiedział po koncercie basista The Vamps, Connor Ball. Polska jest po prostu piękna.  Myślę, że każdy kto jeszcze nie odwiedził tego kraju powinien to zrobić – dodał James McVey, gitarzysta zespołu.

 

O FIRMACH Z SYSTEMU COCA-COLA:

System Coca-Cola w Polsce reprezentują firmy Coca-Cola Poland Services Spółka z o.o. oraz Coca-Cola HBC Polska. Coca-Cola Poland Services to spółka-córka The Coca-Cola Company, właściciela wiodących marek napojów bezalkoholowych, obecnych w ponad 200 krajach świata. Coca-Cola HBC Polska to oddział Coca-Cola Hellenic Bottling Company, będącej pod względem sprzedaży drugim na świecie rozlewcą napojów The Coca-Cola Company, docierającym do ponad 560 milionów konsumentów. Wśród marek firm dostępnych na naszym rynku figurują: Coca-Cola,Coca-Cola Zero, Coca-Cola Cherry, Fanta, Sprite, Kinley Tonic, napój izotoniczny Powerade, soki, nektary i napoje owocowe Cappy, wody mineralne Kropla Beskidu, Kropla Delice, napoje Kropla oraz herbaty mrożone Nestea. Firmy z systemu Coca-Cola są liderem na polskim rynku napojów bezalkoholowych i zatrudniają 2700 osób. Od 1991 r. firmy te zainwestowały w Polsce ponad 500 milionów dolarów

Więcej informacji udziela:

Anna Solarek

Dyrektor ds. komunikacji i kontaktów zewnętrznych w Coca-Cola Poland Services

Coca-Cola Poland Services

kom.: +48 695 617 136; e-mail: asolarek@coca-cola.com

 

Milena Tkaczyk

Associate

Hill+Knowlton Strategies

kom.: +48 609 160 966; e-mail: milena.tkaczyk@hkstrategies.com