Marka NESTEA, ulubiona herbata mrożona Polaków*, oferuje sezonową propozycję smakową, która jest idealnym wyborem na chłodniejsze, zimowe dni. NESTEA Zimowa Śliwka to połączenie ekstraktu z czarnej herbaty oraz rozgrzewającego dodatku śliwki i miodu. Na rynku dostępna jest od listopada, a jej wprowadzeniu towarzyszy szerokie wsparcie reklamowe.

Wraz z nadejściem zimowych dni, konsumenci chętniej sięgają po rozgrzewające napoje i z przyjemnością wracają do tradycyjnych smaków. Dlatego właśnie teraz swoją premierę ma zimowa, limitowana edycja NESTEA Zimowa Śliwka. Sezonowe powiększenie portfolio przez markę to odpowiedź na oczekiwania coraz bardziej wymagającego konsumenta, który poszukuje nowych smaków i alternatywy dla tradycyjnych napojów. To także zaproszenie do zabawy z kategorią mrożonych herbat.

Nowość z dodatkiem ekstraktu z czarnej herbaty oraz śliwki i miodu to rozgrzewająca propozycja na nadchodzące zimowe tygodnie. Zimowa edycja popularnego napoju jest wyjątkowa nie tylko ze względu na smak, ale także z uwagi na możliwe formy podania. Smakuje świetnie zarówno na ciepło jak i na gorąco.

Nasz konsument lubi nowości, jest także ciekawy nowych rozwiązań oferowanych przez dobrze znaną mu markę. Dlatego staramy się spełniać jego oczekiwania i zaskakiwać oryginalnymi wariantami smakowymi. Teraz, kiedy termometr wskazuje coraz niższe temperatury, zachęcamy do spróbowania NESTEA Zimowa Śliwka, która jest oryginalną i innowacyjną propozycją wśród kategorii herbat mrożonych. Wierzymy, że edycja limitowana idealnie wpisze się w gusta naszych konsumentów” – komentuje Wioletta Bartosiewicz, Marketing Activation Manager NESTEA, Coca-Cola Poland Services.

Nowość NESTEA pojawiła się na rynku w listopadzie. Wprowadzeniu produktu towarzyszy wsparcie reklamowe: spot telewizyjny, działania PR, materiały POS oraz sampling.

Wsparcie ATL koordynuje agencja McCann Worldgroup. Dom mediowy Mediacom jest autorem planowania i zakupu mediów. Strategię działań PR przygotowała i realizuje agencja Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants. Projektowaniem i produkcją materiałów POS zajmuje się agencja reklamowa Fortis. Za działania w obszarze samplingu odpowiada Havas Worldwide.

*Nielsen Styczeń-Sierpień YTD 2014 w ujęciu ilościowym.

Nowa NESTEA Zimowa Śliwka dostępna jest w butelce 0,5l oraz dużym 1,5l opakowaniu.
Więcej na
www.nestea.pl

O FIRMACH Z SYSTEMU COCA-COLA:
System Coca-Cola w Polsce reprezentują firmy Coca-Cola Poland Services Spółka z o.o. oraz Coca-Cola HBC Polska. Coca-Cola Poland Services to spółka-córka The Coca-Cola Company, właściciela wiodących marek napojów bezalkoholowych, obecnych w ponad 200 krajach świata.  Coca-Cola HBC Polska to oddział Coca-Cola Hellenic Bottling Company, będącej pod względem sprzedaży drugim na świecie rozlewcą napojów The Coca-Cola Company, docierającym do ponad 560 milionów konsumentów. Wśród marek firm dostępnych na naszym rynku figurują: Coca-Cola, Coca-Cola light, Coca-Cola Zero, Cherry Coke, Fanta, Sprite, Lift, Kinley Tonic, napój izotoniczny Powerade, Powerade Zero, soki, nektary i napoje owocowe Cappy, wody mineralne Kropla Beskidu i Multivita z ujęcia Kropla Minerałów, napoje energetyzujące Burn i Monster Energy oraz herbaty mrożone Nestea. Firmy z systemu Coca-Cola są liderem na polskim rynku napojów bezalkoholowych i zatrudniają 2700 osób. Od 1991 r. firmy te zainwestowały w Polsce ponad 500 milionów dolarów.


Dodatkowych  informacji udzielą


Iwona Zaczek
Kierownik ds. komunikacji i kontaktów zewnętrznych
Coca-Cola Poland Services
Tel. 22 112 35 37
Kom. 795 154 832
E-mail: izaczek@coca-cola.com

Helena Korniejew
Konsultant PR
Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
Kom. 22 435 11 60
Tel. 508 000 561
E-mail: helena.korniejew@rc2.pl