Coca – Cola i FIFA już po raz trzeci organizują to wyjątkowe przedsięwzięcie. Pierwsza edycja trasy odbyła się w 2006 natomiast druga w 2010 roku. Podczas trwającej właśnie trzeciej edycji Puchar dotrze aż do 51 nowych krajów, które jeszcze nigdy w historii nie miały okazji gościć go u siebie m.in. do Polski.

Puchar przybędzie do Polski z Moskwy; przyleci na pokładzie oficjalnego samolotu FIFA. Będzie on udostępniony wszystkim kibicom piłkarskim w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie w dniach 27 i 28 marca. Aby zobaczyć trofeum, które podczas mundialu w Brazylii powędruje do najlepszej drużyny piłkarskiej świata, wystarczy tylko odebrać bilet. Aby to zrobić trzeba kupić produkty z oferty firmy Coca-Cola oznaczone promocją w wybranych punktach sprzedaży sieci Carefour, Relay, Intermedio, na frisco.pl oraz na stacjach paliw Orlen i Bliska , zachować paragon, a następnie wpisać znajdujący się na nim kod na specjalnie stworzonej w tym celu stronie www.pucharwpolsce.pl. . To wystarczy, by drogą elektroniczną odebrać bilet i cieszyć się emocjonującym piłkarskim świętem, któremu będą towarzyszyć także liczne atrakcje sportowe.

Niesamowita atmosfera, entuzjazm i wspólnie przeżywane sportowe emocje, które towarzyszyły UEFA EURO 2012 to najlepszy dowód na to, że Polacy potrafią się jednoczyć wokół wydarzeń sportowych. Obecność w naszym kraju tego unikatowego piłkarskiego trofeum, będzie z pewnością okazją do przywołania tamtej atmosfery, ale także do promowania aktywności fizycznej w naszym społeczeństwie. Chciałbym, aby to radosne wydarzenie zachęciło jak najwięcej osób do uprawiania sportu i prowadzenia zdrowego, aktywnego trybu życia. – powiedział Andrzej Biernat, Minister Sportu i Turystyki.

Coca – Cola, współorganizator wydarzenia, już od prawie czterdziestu lat, bo od 1974 roku, wspiera federację FIFA oraz angażuje się w działania promujące aktywność fizyczną i sport. Dzięki tym staraniom polscy kibice będą mieli niepowtarzalną możliwość zobaczyć na żywo najważniejsze piłkarskie trofeum. Równocześnie będzie to okazja, by spędzić wspólnie czas w atmosferze piłkarskiego święta poprzedzającego wielkie emocje, które czekają na wszystkich fanów piłki nożnej w związku ze zbliżającym się mundialem 2014, który odbędzie się w Brazylii.

Radość przeżywana wspólnie, dzielona z innymi jest wartością, która towarzyszy firmie Coca-Cola w podejmowanych przez nią na co dzień działaniach. Sportowe emocje, pasja, zaangażowanie to wspaniały sposób, by odkrywać taką radość, czerpać z niej, rozwijać się i dzięki temu osiągać nawet najbardziej ambitne cele. Dlatego dajemy kibicom na całym świecie możliwość spotkania i wspólnego przeżywania pozytywnych emocji związanych ze zbliżającymi się Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej. Cieszymy się, że przedsmak tego sportowego wydarzenia będą mogli poczuć w tym roku także kibice z Polski, gdzie piłka nożna jest nadal najpopularniejszą dyscypliną sportową - powiedziała Ania Jakubowski, dyrektor operacyjny Coca-Cola na Polskę oraz kraje bałtyckie.

Wydarzenie związane z wizytą w Polsce Pucharu Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej FIFA World Cup odbywać się będzie pod honorowym patronatem Ministerstwa Sportu i Turystyki, Polskiego Związku Piłki Nożnej oraz Ambasady Brazylii w Polsce. Gospodarzem wydarzenia jest miasto stołeczne Warszawa. Partnerami medialnymi są: Telewizja Polska, radio RMF Maxxx oraz portal Onet.

Więcej informacji na temat FIFA World Cup™ Trophy Tour, w tym informacje o kolejnych krajach odwiedzanych na trasie Pucharu, daty, ekskluzywne wywiady, zdjęcia i filmy, można znaleźć na oficjalnej stronie internetowej FIFA: www.fifa.com/trophytour.