Rośnie kolejne pokolenie uczestniczek 5by20. Niezwykły film o niezwykłych kobietach specjalnie w Dniu Matki

Autor: |

"Jestem dumna z mojej mamy, bo walczy o swoje marzenia" – mówi 18-letnia Caroline w filmie "Future Generations", opowiadającym o uczestniczkach programu 5by20 prowadzonym przez The Coca-Cola Company. Takie słowa napełniłyby dumą każdą matkę. Kobiety – matki, ciotki, babcie, siostry, przyjaciółki, opiekunki – są szalenie wpływowe, kreując aspiracje kolejnych pokoleń. My jesteśmy dumni ze wszystkich pięciu milionów przedsiębiorczych

Więcej

Regulamin konkursu „WYBIERAM SIEBIE” (Dalej: “Regulamin”) 1. WARUNKI OGÓLNE 1.1. Organizatorem Konkursu “WYBIERAM SIEBIE”, zwanego dalej „Konkursem” jest On Board Public Relations Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Wolskiej 88, 01-141, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem 0000184984, NIP: 951-209-31-33, REGON:

Więcej

Zabójcze pragnienie, czyli najbardziej epicki film akcji, który nigdy nie powstał

Wybuchy, pościgi, dziesiątki statystów, zapierające dech w piersiach efekty specjalne i wspaniała aktorka. Wszystko po to, by pokazać skutki odwodnienia. Ciel, marka wody mineralnej The Coca-Cola Company obecna przede wszystkim w Meksyku, znalazła się wraz z Karlą Souzą na wielkim ekranie. Wszystko w ramach kampanii “Connecta Mente y Cuerpo” (tłum.: Połącz umysł i ciało), która podkreśla znaczenie nawodnienia organizmu dla sprawności naszego umysłu. W

Więcej

Quincey o wynikach i celach Coca-Cola. „Prowadzenie firmy w okresie zmiany jest zaszczytem”

Autor: |

W ostatnim tygodniu kwietnia Coca-Cola przedstawiła swoje wyniki za pierwszy kwartał 2017 roku. O dotychczasowych wynikach i planach na przyszłość rozmawialiśmy z Jamesem Quincey, który z początkiem maja został prezesem i dyrektorem generalnym The Coca-Cola Company. Jakie wnioski płyną z wyników Coca-Cola w tym kwartale? - Przede wszystkim osiągnęliśmy rezultaty zgodne z naszym planem i jesteśmy na dobrej drodze, by na koniec roku osiągnąć cele finansowe.

Więcej

Grillowanie czas zacząć! Pomysły na kulinarną majówkę z Coca-Cola

Autor: |

Majówka to najlepszy czas, by odkurzyć grilla i rozpocząć wielkie świętowanie. Tylko co przyrządzić tym razem? Przygotowaliśmy dla Ciebie kilka propozycji. Aż 81% uczestników badania „Grillowe zwyczaje Polaków”*, przeprowadzonego na zlecenie Coca-Cola Poland Services przyznało, że w ciągu roku grillowało przynajmniej raz. Grill stał się więc czymś na kształt polskiej tradycji. Zazwyczaj grillujemy z rodziną (81%), ale także ze znajomymi (70%). Najczęściej

Więcej

Coca-Cola wspiera WOŚP i Przystanek Woodstock już od kilku lat! Kilka pytań do Jurka Owsiaka.

Autor: |

Redakcja: W tym roku WOŚP miał swoją bardzo ważną, 25 rocznicę. Jak podsumowałbyś te 25 lat działań? Jurek Owsiak: Rewelacja! Po 25 latach sukces WOŚP niezmiennie się toczy, trwa. Ani razu nie wprowadziliśmy ludzi w zwątpienie. I jeżeli mówię w pierwszym słowie „rewelacja”, to stoi za tym samopoczucie: moje i ludzi, z którymi pracuję, świetne efekty, mierzone również w liczbach. R: Czy można porównać 1. i 25. finał WOŚP? Co się zmieniło? JO: 25

Więcej

Rodzinne sadzenie drzew z Coca-Cola w Światowy Dzień Ziemi

Autor: |

Już po raz jedenasty Coca-Cola będzie świętować Światowy Dzień Ziemi wspólnie z pracownikami i ich rodzinami. Środowisko jest dla nas ważne, dlatego jak co roku zasadzimy nowe drzewa. Tradycyjnie już Coca-Cola w Światowy Dzień Ziemi (22 kwietnia) wraz z Fundacją Nasza Ziemia organizuje akcję rodzinnego sadzenia drzew. W tym roku wracamy do źródeł, czyli leśnictwa Bogatki pod Piasecznem, gdzie zainaugurowaliśmy naszą akcję przed dekadą. W ubiegłym

Więcej

Coca-Cola w ramach 5by20 dotarła już do 1,7 mln kobiet na całym świecie

Autor: |

W ramach programu 5by20 Coca-Cola wsparła już ponad 1,7 mln kobiet w 64 krajach całego świata. To oznacza wzrost o 41 proc. w porównaniu do ubiegłego roku – poinformował podczas Walmart Women’s Economic Empowerment Summit Muhtar Kent, prezes i dyrektor generalny The Coca-Cola Company. Tylko w 2016 roku programy 5by20 dotarły do 500 tys. przedsiębiorczyń i rozpoczęły działania na nowych rynkach: w Australii, Gwatemali, Włoszech i Polsce. 5by20 ma

Więcej

Pod zielonym parasolem. Dlaczego Sprite kojarzy się właśnie z zielenią?

Autor: |

Tak jak Coca-Cola związana jest z kolorem czerwonym, a Fanta z pomarańczowym, tak Sprite od debiutu w 1961 roku kojarzony jest z kolorem zielonym. Jak to się stało, że Sprite nierozerwalnie związany jest z tą barwą? Tom Farrell, starszy dyrektor ds. globalnego designu w Coca-Cola, podkreśla że posiadanie przez markę określonego koloru znacząco pomaga konsumentom w doborze produktów. Jak mówi, w "wizualnym hałasie" sklepów "Sprite wyróżnia

Więcej

Wybieram Siebie – czyli wybieram w zgodzie ze sobą

Na co dzień podejmujemy dziesiątki decyzji. Co zjeść, jak się ubrać, odpocząć czy poświęcić czas na pracę? Jeśli decyzje te wynikają z naszych potrzeb i przekonania, że to co robię jest dla mnie dobre – wszystko pod kontrolą. Często zdarza się jednak, że w szumie sprzecznych informacji płynących z otoczenia, tracimy tę pewność. Zamiast podejmować decyzje w zgodzie ze sobą, często nieświadomie kierujemy się modą, opinią innych lub zupełnie nie wiemy

Więcej

Wyślij

Social Media

Followers
Views