Wybuchy, pościgi, dziesiątki statystów, zapierające dech w piersiach efekty specjalne i wspaniała aktorka. Wszystko po to, by pokazać skutki odwodnienia.

Ciel, marka wody mineralnej The Coca-Cola Company obecna przede wszystkim w Meksyku, znalazła się wraz z Karlą Souzą na wielkim ekranie. Wszystko w ramach kampanii “Connecta Mente y Cuerpo” (tłum.: Połącz umysł i ciało), która podkreśla znaczenie nawodnienia organizmu dla sprawności naszego umysłu.

W marcu w meksykańskich kinach i w Internecie pojawił się trailer filmu akcji "An Evil Thirst". W mediach społecznościowych, na plakatach, a nawet na Twitterze Souzy podawano, że film trafi na ekrany 7 kwietnia.

Jednak nigdy go nie nakręcono.

Materiały przygotowane przez agencję Pereira & O’Dell z San Francisco i The Lift z Meksyku nie zawierały tylko jednej informacji – że cała produkcja to rodzaj oszustwa. W dobrej wierze.

W dniu zapowiadanej premiery, 7 kwietnia, do kin i internetu trafił krótki spot pokazujący kulisy kręcenia trailera. Widzimy tam reżysera, który instruuje Souzę przed kręceniem najdroższej sceny produkcji. I choć gwiazda musi wygłosić tylko jedną, krótką kwestię, w decydującym momencie nie może jej sobie przypomnieć. Wszystko przez to, że organizm aktorki jest odwodniony.

"W humorystyczny sposób Karla przekazuje ważną wiadomość od Coca-Cola" – mówi Alejandro Melcón, marketing manager w Coca-Cola Mexico. "Wszyscy musimy się nawadniać i pamiętać o równowadze, jakiej potrzebują nasze umysły i ciała".