W styczniu 2018 firma Cola-Cola wprowadziła na polski rynek nową markę – FUZETEA. Jest to napój herbaciany, będący fuzją smaków herbaty, owoców, ziół i kwiatów. Marka odniosła już sukces na 52 rynkach i to nie koniec jej światowej ekspansji.

FUZETEA to nowa propozycja dla fanów herbaty, jest to smaczny napój herbaciany dostępny w pięciu kompozycjach:

·        fuzja smaków czarnej herbaty, brzoskwini, z nutką hibiskusa,

·        fuzja smaków czarnej herbaty, cytryny, z nutką trawy cytrynowej,

·        fuzja smaków zielonej herbaty, mango, z nutką rumianku,

·        fuzja smaków zielonej herbaty, limonki, z dodatkiem mięty,

fuzja smaków zielonej herbaty i cytrusów.

Ekstrakt, z którego produkowane są napoje FUZETEA pozyskiwany jest z wysokiej jakości herbaty pochodzącej wyłącznie ze zrównoważonych upraw.

Czytaj także: Skąd pochodzi FUZETEA?

Marka odniosła już sukces na 52 rynkach i to nie koniec jej światowej ekspansji.

 „Nasz nowy napój herbaciany odniósł sukces na wielu rynkach na całym świecie, w tym w Brazylii, Meksyku, Ekwadorze, Izraelu i Kazachstanie, gdzie jest liderem sprzedaży napojów herbacianych. Zaś na początku tego roku wkracza na kolejne rynki w Europie i Azji. Jednym z nich jest Polska. Nasza kampania będzie największym launchem marki z portfolio Coca-Cola od 10 lat. Będzie tak bardzo zaskakująca, jak zaskakująca jest sama FUZETEA” – dodaje Barbara Niemczuk, kierownik marki FUZETEA w Coca-Cola Poland Services.

Od 1 stycznia firma Coca-Cola ruszyła z szeroko zakrojoną kampanią reklamową dedykowaną FUZETEA. Pierwsze spoty można już zobaczyć w TV, na stronie internetowej oraz na kanałach social media FUZETEA.

Produkt promuje  5-sekundowy spot „Poznaj nowe napoje herbaciane FUZETEA” dostępny w TV oraz internecie, m.in., na nowo powstałej stronie www.fuzetea.pl oraz na kanałach social media marki. Już wkrótce Coca-Cola ruszy z szerszą komunikacją marki.

The Coca-Cola Company opracowuje i ciągle poszerza ofertę marek napojów herbacianych, a trzy spośród nich – Gold Peak, FUZETEA i Ayataka – należą do grona marek generujących sprzedaż o wartości ponad miliard dolarów (Billion Dollar Brands). Z tych trzech FUZETEA to najszybciej rosnąca marka światowa o takiej wartości.