FUZETEA zadebiutowała na świecie w 2012 roku, jednocześnie wchodząc na aż 14 rynków na 3 kontynentach. FUZETEA to prawdziwa fuzja smaków herbaty, owoców, ziół i kwiatów. Od momentu powstania marki stworzonych zostało ponad 30 różnych kombinacji smakowych tego napoju herbacianego. Mimo ogromnej różnorodności dodatków, FUZETEA charakteryzuje jedna cecha: pozwala złapać oddech i znaleźć moment dla siebie.

FUZETEA osiągnęła czołową pozycję w ciągu zaledwie kilku miesięcy od pojawienia się na rynku, a jej wartość stale rośnie. Już po 3 latach od debiutu wkroczyła do grona marek wartych ponad miliard dolarów i jest najszybciej rozwijającą się marką światową o takiej wartości. Największy sukces marka odniosła w Brazylii, Meksyku, Ekwadorze, Izraelu i Kazachstanie, gdzie jest liderem sprzedaży napojów herbacianych.

FUZETEA stale się rozwija - w 2017 roku FUZETEA była dostępna w 52 krajach, a w 2018 roku wprowadzana jest na kolejne rynki europejskie, w tym na rynek polski.