Wszyscy słyszeliśmy frazes, że „mniej znaczy więcej”. Wystarczył jednak rok, by ten frazes w przypadku nowych opakowań Coca-Cola o pojemności 250 ml zaczął opisywać rzeczywistość.

Według Lisy Winn, dyrektor marketingu w Coca-Cola South Pacific, opakowania o pojemności 250 ml powstały w odpowiedzi na rosnące zainteresowanie napojami w mniejszych opakowaniach.

„Coraz więcej ludzi pije nasze napoje w mniejszych opakowaniach” - mówi. Wprowadzone w sierpniu 2014 roku puszki o pojemności 250 ml zanotowały ogromny wzrost popularności wśród fanów Coca-Cola, stanowiąc prawie 12 proc. sprzedaży napojów od sierpnia 2015.

Widząc sukces nowych puszek, w połowie 2016 roku Coca-Cola postanowiła dać konsumentom to, czego oczekują, zmniejszając pojemność butelek z 450 ml do 390 ml.

„Teraz jest jasne, że mniejsze opakowania to idealna dawka orzeźwienia” - mówi Lisa.

W puszkach o pojemności 250 ml dostępne są wszystkie warianty Coca-Cola. Do końca roku mają trafić do 45 proc. punktów sprzedaży.

Nowe butelki PET to kolejny przykład zaangażowania Coca-Cola w dostarczanie konsumentom szerokiego wyboru produktów. Coca-Cola chce pomóc konsumentom w wyborze rozmiaru opakowania, który najlepiej współgra z ich stylem życia i pozwala cieszyć się ulubionym produktem w odpowiedniej ilości.

Więcej o małych opakowaniach Coca-Cola znajdziesz na Twitterze [w jęz. angielskim] www.twitter.com/COCACOLAAU