28 lutego twórca popularnego kanału na YouTube Unbox Therapy rozpakował paczkę z chłodziarką Coca-Cola. Ta została wysłana przez fana dla fana. Brytyjski Coca-Cola Journey przedstawia historię kryjącą się za tą niezwykłą przesyłką.

Unbox Therapy to youtubowy kanał prowadzony przez Lewisa Hilsentegera, który w swoich nagraniach pokazuje mnóstwo gadżetów i interesujących przedmiotów rozpakowywanych przed kamerą po otrzymaniu pocztą. Zresztą, skoro kanał ma niemal 7,5 mln subskrybentów i 1,2 mld odtworzeń, pewnie doskonale o tym wiecie.

W jednym z najnowszych klipów Lewis otwiera przesyłkę ze specjalnym prezentem od Coca-Cola. Oto jej podróż do youtubera.

Fanka odkrywa fana

Andreea Dumitrascu, senior brand manager w Coca-Cola Western Europe, to wielka fanka Unbox Therapy. Oglądając kanał odkryła, że Hilsenteger uwielbia Coca-Cola. W odcinku, w którym pokazywał nieprzewracalny kubek, stwierdził nawet "Coca-Cola, odezwijcie się do mnie!".

Andreea zaczęła więc zastanawiać się, jak dotrzeć do Hilsentegera. A właściwie – co mu wysłać.

Hilsenteger właśnie wprowadził się do nowego biura, dając Andreei pretekst do wysłania mu przydatnego gadżetu: chłodziarki Coca-Cola.

Ale na tym nie koniec. W paczce znalazły się także personalizowane butelki Coca-Cola, obrandowane okulary i otwieracz z biurka Dumitrascu.

"Myślałam o wysłaniu mu chłodziarki już we wrześniu" – wyjaśnia. "W rezultacie jednak zrobiliśmy to przed miesiącem, by upewnić się, że kształt i stylistyka urządzenia pasują do przestrzeni,w której pracuje Hilsenteger".

Chłodziarka to replika urządzenia z przełomu lat 30. i 40. ubiegłego wieku. Oryginalne maszyny chłodzone były lodem lub krążącą w przewodach wodą. Egzemplarz, który trafił do youtubera, został nieco unowocześniony i można go podłączyć do prądu.

Tydzień planowania, sześć tygodni czekania

Some of the cooler choices that didn’t quite make the final cut

Jednak dostawa przesyłki okazała się sprawą niełatwą.

Kiedy cały pomysł uzyskał akceptację przełożonych, Andreea miała zaledwie tydzień na wymyślenie zawartości przesyłki i przygotowanie wszystkich szczegółów, od wyboru chłodziarki przez zaprojektowanie i wykonanie butelek aż po zapakowanie całości.

Zważywszy na to, że Dumitrascu pracuje w Londynie, a Hilsenteger w Toronto, paczka musiała przebyć cały Atlantyk z międzylądowaniem w USA, co okazało się nie lada wyzwaniem.

Paczka na sześć tygodni utknęła na granicy amerykańsko-kanadyjskiej, gdzie celnicy chcieli dokonać jej "unboxingu" bez udziału kamer youtubera. Szczęśliwie project manager pracujący z Dumitrescu był na urlopie w okolicy i zadbał o to, by paczka bezpiecznie dotarła do odbiorcy.

Było warto!

Hilsenteger 25 lutego umieścił w social media zdjęcie z chłodziarką. Dumitrascu wiedziała już, że wszystko się udało i trzy dni później mogła obejrzeć film ze swoim prezentem.

"Nie mogłam spać, to było tak ekscytujące!" – wspomina. "Od zawsze oglądam ten kanał, a teraz o ja wybrałam przedmiot, który będzie rozpakowywany. Jego reakcja była taka szczera... to było świetne, naprawdę. Niby mała rzecz, a miałam po tym poczucie spełnienia".

Chłodziarka okazała się świetnym sposobem, aby jeden fan podziękował drugiemu. A rozpakowanie prezentu przyniosło ogromną radość obojgu z nich.