Ted Ryan, dyrektor archiwum Coca-Cola, nieustannie otrzymuje prośby o zorganizowanie wycieczki po jego placówce. Te faktycznie się odbywają, jednak bierze w nich udział nie więcej niż kilka osób i tylko wtedy, kiedy wymagają tego okoliczności. Otwarte wycieczki dla chętnych nie są organizowane ze względu na trudności logistyczne i ograniczony personel.

Pasjonatom historii Coca-Cola Ryan doradza zazwyczaj wizytę w muzeum World of Coca-Cola w Atlancie, gdzie znajduje się ponad tysiąc eksponatów z muzeum Coca-Cola. Można nawet wykupić pakiet VIP, w którym przewodnik pokaże miejsca niedostępne zwykłym zwiedzającym.

Jednak dzięki zdobyczom współczesnej technologii możesz poczuć się jak podczas wizyty w archiwum Coca-Cola. Wszystko dzięki Facebook Live, czyli transmisjom na żywo. Jak dotąd przygotowaliśmy dwie wirtualne wycieczki, które spotkały się ze świetnym przyjęciem naszych fanów.

W pierwszym odcinku skupiliśmy się na pierwszej półce, którą mijamy zaraz po wejściu do archiwum. Można znaleźć na niej zabytkowe nalewaki czy chłodziarki do próbek roznoszonych przez sprzedawców.

Drugi odcinek poświęciliśmy przykładom charakterystycznego dla Coca-Cola designu, na czele z nalewakami, chłodziarkami i reklamowymi wyświetlaczami.

Kolejne odcinki chcemy pokazywać co kilka tygodni. Dlatego koniecznie śledź nasz profil na Facebooku, by nie przegapić następnej relacji!