Pięciu przyjaciół, muzyka, miłość, zabawa i poszukiwanie szczęścia. "Storyline" to pierwszy taki serial. Tworzony z młodymi i dla młodych, a wyprodukowany specjalnie na najnowszą aplikację WOAH.

"Storyline" to historia o młodości i wszystkim, co jest z nią związane – muzyce, miłości, poszukiwaniu szczęścia i odkrywaniu pasji. To opowieść o nastolatkach i ich prawdziwych problemach, nie takich, jak wyobrażają je sobie dorośli. To wreszcie pierwszy serial wyprodukowany przez markę Coca-Cola.

Pokazać świat nastolatków

"Storyline" można nazwać serialem pokoleniowym, ponieważ łączy pokolenia. Produkcją zajęli się doświadczeni fachowcy, a przed kamerami stanęli młodzi, rozpoczynający kariery aktorzy. Bez ścisłej współpracy międzypokoleniowej ten serial by nie powstał. Choćby dlatego, że scenariusz w wielu miejscach tworzony był wspólnie z aktorami, którzy pomagali wykreować świat nastolatków z jego problemami, wartościami czy charakterystycznym słownictwem. Dzięki tak dużemu udziałowi młodych twórców udało się stworzyć coś autentycznego, co ma szansę trafić do wymagających, młodych odbiorców.

Główni bohaterowie, czyli Tomek (Jan Ronikier), Julia (Anna Jakubiak), Bartek (Dominik Mirecki), Magda (Aleksandra Szwałek) i Kamil (Dawid Ptak), to przykłady różnych osobowości nastolatków. Od nieśmiałych wrażliwców, pozytywnych komediantów, przez krnąbrne zadziory, piękne vlogerki, aż po czarujących tłumy idoli.

Gwiazdy internetu z fanami Coca-Cola

"Storyline" nie byłoby bez młodzieżowych gwiazd, które tu są po prostu częścią codzienności młodych ludzi. To znani blogerzy i youtuberzy, którzy wielokrotnie współpracowali z Coca-Cola i świetnie pokazują wartości, jakimi kierują się dziś młodzi. W serialu pojawili się Maffashion (Julia Kuczyńska), Czarek Jóźwik, Robert Pasut, Rafał Masny z ekipy AbstrachujeTV, Kaiko (Karol Poznański), Aleksandra Żuraw, Ajgor (Igor Leśniewski), Rezi (Rezigiusz Wierzgoń), Martin Stankiewicz, Wujaszek (Michał Paweł Wilczewski) i Ciocia Liestyle (Agnieszka Wilczewska) oraz Beksy (Nadia Długosz i Ola Nowak).

Na plan zaprosiliśmy także wyłonionych w drodze otwartego castingu konsumentów Coca-Cola. Kto wie, może ta przygoda będzie dla nich początkiem czegoś większego?

Twórcze wyzwanie

Rolę doświadczonych w tym projekcie objęli członkowie studia Prime Film Production reżysera Kristoffera Rusa, któremu popularność przyniosły m.in. epizody serialu „Rodzinka.pl”.

"Pisząc scenariusz chciałem oddać nastrój i emocje okresu dorastania - stworzyć intymny i bliski bohaterom portret współczesnych nastolatków " – mówi twórca serialu.

"Od dekad znakiem rozpoznawczym Coca-Cola jest aktywny dialog z konsumentem i wyznaczanie nowych dróg komunikacji marketingowej. Tym razem poszliśmy krok dalej, tworząc lokalny serial fabularny na światowym poziomie produkcyjnym, który podąża za realnym życiem współczesnych kilkunastolatków" - mówi Mikołaj Ciaś, dyrektor marketingu Coca-Cola Poland Services.

Pierwszy odcinek serialu można obejrzeć już na kanale YouTube Coca-Cola Polska, a cała, składająca się z ośmiu odcinków seria, dostępna będzie na stronie i w aplikacji WOAH. Użytkownicy apliakacji będą mieli wcześniejszy dostęp do kolejnych odcinków.