Halloween tuż, tuż, dlatego w sklepach w Stanach Zjednoczonych najwyższy czas na powrót limitowanej edycji puszek Fantaz czterema strasznymi postaciami znanymi z filmów Universal.

Już po raz drugi Fanta nawiązała współpracę z Nomą Barem, znanym ilustratorem, który przeniósł na opakowania sylwetki potworów stworzonych przez Universal Studios.

Podobnie jak przed rokiem, Bar przygotował grafiki we właściwym sobie, minimalistycznym duchu, posługując się wyrazistymi kolorami, kształtami i sprytna ikonografią. Odczytywanie historii ukrytych w grafikach tego artysty przyniesie mnóstwo radości fanom Fanta.

"Obrazkowe opowieści Bara to nasz sposób kultywowania tradycji radosnego Hollywood” – mówi Valencia Mitchell, dyrektor marki w Coca-Cola North America. "W tym roku podbiliśmy stawkę. Wspólnie z naszymi partnerami z Universal znaleźliśmy świetny sposób, aby miłośnicy Fanta świętowali Halloween ze swoimi ulubionymi potworami stworzonymi przez to studio".


Tworząc grafiki dla Fanta, Bar połączył potwory z symbolami smaku napojów. Wykorzystał do tego… oczy filmowych bohaterów. I tak Mumia spoziera na nas swymi plasterkami pomarańczy, Niewidzialny Człowiek obdarza nas chłodnym, winogronowym spojrzeniem, Duch z Opery zerka na nas lodowato truskawkami, a Oblubienica Frankensteina z przerażenia wytrzeszcza swe ananasowe ślepia.