Podczas zbliżającego się jubileuszowego finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy Polacy oraz sponsorzy już po raz 25. zjednoczą się w zbiórce pieniędzy na rzecz osób najbardziej potrzebujących. Kolejny rok zbierane będą fundusze na rzecz ratowania życia i zdrowia dzieci na oddziałach ogólnopediatrycznych oraz dla zapewnienia godnej opieki medycznej seniorom. Coca-Cola, wieloletni partner finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, po raz kolejny włącza się w orkiestrową nutę dobrych serc.

Od wielu lat nie pracowało nam się z takim żarem! Organizacje pozarządowe są po to, żeby podnosić standardy, abyśmy mogli sobie sami pomóc, jak najszybciej (...). 25 lat temu był pomysł na jedno urządzenie, mieliśmy 200 wolontariuszy w Warszawie, 5 000 w całej Polsce, wydrukowaliśmy 100 000 serduszek. Dziś na każdy Finał drukujemy ok. 35 000 000 i serduszek zawsze brakuje - powiedział podczas konferencji prasowej Jurek Owsiak, „dyrygent” i prezes zarządu Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Zapowiedział, że 15 stycznia, w trakcie 25. Finału, odbędzie się karnawał brazylijski w środku zimy.

Mikołaj Ciaś, Dyrektor Marketingu w Coca-Cola Poland Services i Bartosz Zmarzlik na aukcji charytatywnej podczas Balu Mistrzów Sportu


Coca-Cola - wieloletni partner finału WOŚP - przygotowała szereg aktywności wspierających Orkiestrę zarówno produktowo, jak i poprzez przekazanie unikatowych przedmiotów na aukcje. W tym roku będą to: voucher na wizytę w Muzeum Coca-Cola w Atlancie dla 2 osób oraz legendarny kask Bartosza Zmarzlika, wspaniałego i utytułowanego polskiego żużlowca, który jako Reprezentant Polski, mimo bardzo młodego wieku, ma już na swoim koncie wiele wspaniałych tytułów, a wśród nich  tytuł Indywidualnego Mistrza Świata Juniorów, Indywidualnego Mistrza Europy Juniorów czy zdobyty 4-krotnie tytuł Drużynowego Mistrza Świata Juniorów. Przekazany na WOŚP kask jest wyjatkowy. Bartosz Zmarzlik, jako najmłodszy zawodnik w historii sportu żużlowego, wygrał w nim imprezę z cyklu Grand Prix Polski w 2014 roku w Gorzowie Wielkopolskim i jak sam podkreśla, jest on jedną z jego najcenniejszych pamiątek.

W DNA Coca-Cola znajdują się takie wartości jak: radość, optymizm i szczęście. Od ponad 130 lat wierzymy, że wielki świat składa się tylko z pozoru niewielkich gestów - każdy z nas ma wpływ na to, co się dzieje wokół nas. W tym duchu od lat jesteśmy partnerem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, która z niezwykłą determinacją walczy o lepszy los potrzebujących dzieci i dorosłych. Jestem dumny, że ponownie przekazujemy na licytację wartościowe i wyjątkowe przedmioty, dzięki którym dokładamy nasze serce w to mocne, orkiestrowe brzmienie – zapewnia Mikołaj Ciaś, Dyrektor Marketingu Coca-Cola Poland Services.