„Can You Feel It” to oficjalny hymn Zimowych Igrzysk Olimpiad Specjalnych 2017. Piosenkę śpiewa Rose May Alaba wraz z niepełnosprawnymi intelektualnie artystami.

Coca-Cola zaprezentowała oficjalną piosenkę na Światowe Zimowe Igrzyska Olimpiad Specjalnych 2017, które odbędą się  w dniach od 14 do 25 marca, w Austrii. "Can You Feel It” wykonuje austriacka wokalistka Rose May Alaba, występując wraz z muzykami z niepełnosprawnością intelektualną, członkami organizacji Jugend am Werk (Młodzież w pracy). Muzycy grają na harfie Veeha (niem. Veeh-Harfe), która nie wymaga od artysty umiejętności czytania nut.

Piosenkę możesz znaleźć w iTunes pod tym linkiem.

Alaba napisała słowa, muzykę skomponowali Markus Weiss i Bern Wagner. „Ta piosenka wiele dla mnie znaczy” - mówi Alaba. „Droga od pomysłu do nagrania pełna była niezwykłych doświadczeń. Słowa piosenki mówią o grze zespołowej, altruizmie, motywacji. 'Can You Feel It' przynosi radość i pomaga zmotywować sportowców, kibiców i wszystkich, którzy ją słyszą”.

Alaba zaśpiewa "Can You Feel It” podczas ceremonii otwarcia igrzysk 18 marca w Schladming i ceremonii zamknięcia w Grazu (24 marca). Coca-Cola wykorzysta ten hymn olimpijski w kampanii promocyjnej dedykowanej igrzyskom.

„Dzięki pozytywnej sile sportu Olimpiady Specjalne są motorem napędowym budowania wspólnoty i wzajemnego wspierania się” - mówi Philipp Bodzenta, dyrektor projektu Olimpiad Specjalnych dla Coca-Cola w Austrii. „Wartości idące za igrzyskami to witalność, optymizm, integracja. Nasze zaangażowanie przyczynia się do uznania znakomitych osiągnięć uczestników i szerzenia ducha Olimpiad Specjalnych. Szczególne podziękowania należą się muzykom z Jugend am Werk, których występ był po prostu niesamowity”.

Coca-Cola jest partnerem założycielskim i globalnym partnerem Olimpiad Specjalnych, największej na świecie organizacji promującej zdrowie i sport wśród osób z upośledzeniem umysłowym. Od pierwszych igrzysk w 1968 roku firma jest głęboko zaangażowana w organizację i wsparcie w formie darowizn, promocji i wielu innych działań. Przez ostatnie 48 lat Coca-Cola pomaga prezentować nieograniczony potencjał osób upośledzonych umysłowo oraz siłę, z jaką sport łączy ludzi na boisku i poza nim.