Latem ubiegłego roku kampusy uniwersyteckie i festiwale na południowym wschodzie USA miały szansę ochłodzić się lodowatą Coca-Cola. Pisząc "lodowatą" mamy na myśli naprawdę lodowatą, bo podaną w słynnych butelkach konturowych wykonanych z prawdziwego lodu.

W 2013 roku, Coca-Cola w Kolumbii jako pierwsza przedstawiła te innowacyjne, lodowe butelki. Teraz nowinka trafiła do rąk amerykańskich studentów i bywalców festiwali podczas eksperymentalnej trasy Ice Bottle prowadzonej przez Coca-Cola Bottling Co. Consolidated (CCBCC) z Charlotty w USA.

Trasa objeła 15 miejsc w południowo-wschodnich Stanach Zjednoczonych i trwała dziewięć tygodni, podczas których CCBCC rozdało ok. 11 tysięcy butelek. Fani mieli szansę spróbować Coca-Cola z lodowej butelki, zrobić zdjęcia i podzielić się swoimi historiami o #IceBottle w social media.

Fani oszaleli na punkcie nowych butelek, stając w długich kolejkach, aby mieć szansę napić się z tego niezwykłego opakowania. Wiele osób chciało wiedzieć, czy ta innowacja pojawi się w regularnej sprzedaży. Na razie jednak nie ma takich planów.

„Ice Bottle to unikalna innowacja, której można doświadczyć raz w życiu, no, może raz w sezonie letnim. To przykład eksperymentalnego marketingu, gdzie znaczenie mają dotyk, design, ale przede wszystkim smak” - powiedziała Carmen Cousin, brand manager z CCBCC.