Każdego roku Coca-Cola przedstawia setki nowych produktów. Wszystko po to, by spełnić spełnić oczekiwania klientów na całym świecie. Tylko w 2014 roku na rynek trafiło ponad 450 nowych propozycji od Coca-Coli. Poniżej przedstawiamy te najciekawsze.

Sprite Cranberry (USA)

Wraz z końcem lata i zbliżaniem się okresu świątecznego, Sprite powraca w swojej żurawinowej odsłonie. W odpowiedzi na prośby fanów, Sprite i Sprite Zero znów pozwalają cieszyć się w święta żurawinowym smakiem.

Sprite Cranberry pojawił się już na sklepowych półkach w Stanach Zjednoczonych w 2013 roku jako limitowana edycja odświeżająca tradycyjny smak napoju nutą słodkiej żurawiny. Teraz świetny smak wraz z formułą pozbawioną kalorii dostępne będą już trzeci rok z rzędu.

Cappy Hosaf  (Turcja)

Cappy Hosaf to nowy smak klasycznego napoju Cappy proponowany klientom w Turcji. Produkt jest inspirowany kompotem z suszonych winogron wywodzącym się z tradycyjnej kuchni tureckiej. Kompot, przygotowywany z owoców, cukru i syropu znany był już w średniowieczu. Teraz inspirowany nim napój będzie sprzedawany w całej Turcji w litrowych opakowaniach.

Fairlife (USA)

Fairlife dostarcza rodzinom w całych Stanach Zjednoczonych wszystko to, co najlepsze w naturalnym, świeżym mleku. Nasz produkt pochodzi z rodzinnych gospodarstw, gdzie najważniejsze są najwyższa jakość, zrównoważone rolnictwo i dobro zwierząt.

Fairlife to firma założona przez weterynarza Mike'a McCloskey i jego żonę Sue. Robią wszystko, by ich wspólne przedsięwzięcie z każdą chwilą było coraz lepsze. A "lepsze" oznacza paszę z własnych upraw i dbałość o zwierzęta. Proces przetwarzania mleka jest drobiazgowo kontrolowany i traktowany z największą pieczołowitością. Fairlife hołduje też zasadom zrównoważonego, odpowiedzialnego rolnictwa i korzystanie z innowacji, które przysługują się naszej planecie.

Mleko poddawane ultrafiltracji ma 50 proc. więcej białka i 50 proc. mniej cukru niż zwykłe mleko.

Coca-Cola jest udziałowcem Fairlife odpowiedzialnym za dystrybucję.

Suja (USA)

Przez ostatnie trzy lata Suja przeszła drogę od niewielkiej rodzinnej firmy dowożącej klientom napoje do czołowej marki ekologicznych soków tłoczonych na zimno. Dzięki wsparciu Coca-Coli, firma z San Diego jest coraz bliższa osiągnięcia prostego, ale ambitnego celu: oferowania zdrowego soku wielu ludziom w przystępnej cenie.

Suja została ogłoszona przez "Forbes" drugą najbardziej obiecującą firmą 2015 roku. Dotychczas sprzedała już 40 mln butelek organicznego soku produkowanego z zastosowaniem innowacyjnej technologii wysokociśnieniowego tłoczenia. Pozwala ona na zabicie wszelkich groźnych bakterii z zachowaniem wartości odżywczych i naturalnego smaku owoców.

Udział Coca-Coli w przedsięwzięciach Suja to przede wszystkim udostępnienie sieci dystrybucji w całych Stanach Zjednoczonych i pomoc w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie klientów na zdrowe, ekologiczne napoje.

Del Valle Nectar (Brazylia)

Aby dostarczyć swoim klientom więcej wartości odżywczych, Coca-Cola w Brazylii zmieniła recepturę swoich napojów owocowych, która mają teraz więcej witamin, składników mineralnych i owocowego miąższu przy mniejszej zawartości cukru. Del Valle nie zawiera konserwantów, barwników ani innych sztucznych składników.

Soki w trakcie produkcji tracą zazwyczaj większość owocowego miąższu. Dlatego w Del Valle miąższ dodany jest tak, aby uzupełnić tę stratę i dostarczyć konsumentom w pełni wartościowy produkt. Dzięki temu 200 mln soku dostarcza aż 10 proc. zalecanego dziennego spożycia błonnika.

ViO Bio Lima (Niemcy)

Wprowadzony właśnie do Niemiec ViO Bio Lima to organiczny napój wyprodukowany z użyciem owoców pochodzących z ekologicznych gospodarstw. Napój na bazie naturalnej wody mineralnej zawiera 20 proc. soku owocowego i 10 proc. soku z limetek.

Organiczny napój to także ekologiczne opakowanie. Butelki ViO Bio Lima produkowane są w technologii PlantBottle.

5Alive Pulpy Orange (Nigeria)

Coca-Cola w Nigeri przygotowała nową wersję znanego na tamtym rynku soku. 5Alive Pulpy Orange zawiera naturalny sok owocowy i miąższ z pomarańczy bez dodatku konserwantów. Tym samym smak pomarańczowy dołącza do całej rodziny napojów, m.in. jabłkowego, cytrusowego czy brzoskwiniowego.

5Alive Pulpy Orange sprzedawany jest w charakterystycznej butelce o pojemności 400 mln, swoim kształtem przypominającej owoc pomarańczy.

Just Juice (RPA)

Just Juice łączy w sobie orzeźwienie gazowanego napoju i pełen smak naturalnych owoców. Gazowany 100 proc. sok owocowy to zdrowa, a przy tym smakowita i niezwykle odświeżająca propozycja.

Georgia Coffee (Japonia)

Georgia Coffee to najbardziej popularny napój na bazie kawy w Japonii. Coca-Cola już w ubiegłym roku przedstawiła tamtejszym konsumentom napój Georgia European Jukuren Blend. Tym razem zmienia się sposób ekstrakcji ziaren kawy. Georgia European Jukuren Blend ma pełny smak robusty ze świetnie zbilansowaną ilością słodyczy i mleka. W sumie w Japonii dostępnych jest 30 rodzajów Georgia Coffee.

Barista Bros (Australia)

Barista Bros to mrożona kawa i mleczno-czekoladowe napoje inspirowane doświadczeniami najlepszych baristów. Nowy napój występuje w trzech smakach: mrożonej kawy, podwójnego espresso i mrożonej czekolady. Barista Bros dostępne są także przez całą dobę w maszynach vendingowych.

Mleko smakowe to jeden z najpopularniejszych napojów w Australii, żywiołowo rozwija się także rynek kawy i napojów na jej bazie.