Coca-Cola, wieloletni partner finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, po raz kolejny włączył się w orkiestrową nutę dobrych serc.

Podczas 25. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy Coca-Cola była w samym centrum wydarzeń. Pod ogromną sceną na warszawskim Placu Defilad stała słynna czerwona ciężarówka Coca-Cola, w której można było przygotować swoją własną puszkę, a później bawić się podczas koncertów i podziwiać światełko do nieba.


Atmosfera podczas finału jak zwykle była gorąca, a członkowie Orkiestry gasili pragnienie napojami z portfolio Coca-Cola.

To oczywiście nie wszystko. Coca-Cola, jak co roku, przygotowała podarunki na charytatywną aukcję: voucher na wyjazd do Muzeum "The World of Coca-Cola" w Atlancie oraz wyjątkowy kask Bartłomieja Zmarzlika, młodego utytułowanego żużlowca.

Aukcja wciąż trwa, więc zapraszamy do udziału!

Obejrzyjcie krótką relację ze studia i posłuchajcie Mikołaja Ciasia, Dyrektora Marketingu w Coca-Cola Poland Service oraz Grzegorze Jękota, Event Managera w Coca-Cola Poland Services.

Na koniec finałowej niedzieli łączna suma deklarowanych wpłat na konta WOŚP wyniosła ponad 62 mln zł. To kolejny rekord. Za rok gramy dalej!