Rusza ogólnopolska kampania społeczna #StaćMnieNaSukces. „To będzie początek rewolucji. Rewolucji w kobiecych głowach” – zapowiada Olga Kozierowska, inicjatorka projektu z Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką. Kampanię wspiera The Coca-Cola Foundation.

Co drugą kobietę ogranicza brak pewności siebie. Według badania przeprowadzonego przez Fundację Sukcesu Pisanego Szminką, 70% kobiet rezygnuje z czasu tylko dla siebie, bo uważa, że rodzina jest ważniejsza i tylko niespełna 8% kobiet odczuwa pełen komfort podczas realizacji swoich pasji. Stereotypy sprawiają, że kobiety często same odbierają sobie prawo do sukcesu.

„Tą kampanią chcemy zachęcić kobiety do tego, by zmierzyły się z własnym, krytycznym „szeptem w głowie”, z negatywnymi przekonaniami, które nas stopują, wywołują poczucie winy, stereotypami, których znaczenie często same wzmacniamy” – tłumaczy Olga Kozierowska z Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką. „Chcemy pokazać kobietom, że mogą mówić bez wyrzutów sumienia ‘Tak, osiągnęłam sukces’” - dodaje.

Kampania skupiać się będzie na edukacji. Chodzi o umacnianie pewności siebie i uświadomienie kobietom, że zmiana sposobu myślenia pomaga w pozbyciu się ograniczeń i działaniu. Dlatego już dziś zapraszamy na bezpłatne kursy on-line, właśnie trwają zapisy na warsztat „Jak pokonać pułapki nawyków” Małgorzaty Marczewskiej.

Wszystkie kursy oraz informacje o bezpłatnych warsztatach i konferencjach dostępne są na platformie www.sukcestoja.pl

Kampanię #StaćMnieNaSukces promuje spot z udziałem ponad 40 kobiet należących do społeczności Sukcesu Pisanego Szminką, uczestniczek wcześniejszych szkoleń, spotkań i konferencji.


 

W kampanię zaangażowały się do tej pory, m.in.: Dorota Wellman, Grażyna Torbicka, Karolina Szostak, Małgorzata Marczewska, Agata Młynarska, Tatiana Mindewicz-Puacz, Magdalena Rigamonti, Paulina Smaszcz–Kurzajewska, Beata Tadla, Omenaa Mensah, Gabi Drzewiecka, Olga Kwiecińska i wiele, wiele innych kobiet.

#StaćMnieNaSukces wspiera Fundacja Coca-Cola w Atlancie (The Coca-Cola Foundation), globalny filantropijny oddział The Coca-Cola Company. Od momentu powstania w 1984 r. Fundacja przyznała ponad 820 mln dolarów dotacji na wsparcie inicjatyw na rzecz społeczności i zrównoważonego rozwoju na całym świecie. Więcej na temat fundacji znaleźć można na stronie www.coca-colacompany.com/our-company/the-coca-cola-foundation.