Prawie do miliona osób dotarły materiały wideo i wpisy blogowe poświęcone innowacyjnemu opakowaniu PlantBottle. Wszystko dzięki współpracy Coca-Cola z czołowymi polskimi vlogerami naukowymi.

W Coca-Cola chcemy mówić o naszych najważniejszych technologicznych i ekologicznych innowacjach w sposób przystępny i łatwy do zrozumienia. Dlatego zaprosiliśmy popularnych vlogerów naukowych, aby pokazali,  jak wyjątkowym produktem jest opakowanie PlantBottle.

Vlogerka Huyen, prowadząca jeden z najbardziej popularnych w Polsce vlogów naukowych Emce2, w jednym ze swoich odcinków przeprowadziła wywiad z Anną Solarek, Dyrektor ds. komunikacji i kontaktów zewnętrznych w Coca-Cola Poland, na temat technologii PlantBottle. Wideo obejrzało do tej pory ponad 600 tysięcy osób.

Obejrzyjcie, jak zrobić jadalną butelkę i dowiedzcie się więcej o innowacyjnym opakowaniu PlantBottle.


Swój materiał przygotowali też Aleksandra i Piotr Stanisławscy, dziennikarze naukowi prowadzący bloga Crazy Nauka. To największy blog popularnonaukowy w Polsce, a wideo poświęcone wodzie i jej wpływowi na życie na ziemi obejrzało ponad 50 tysięcy internautów.

Zachęcamy do obejrzenia!

Teksty poświęcone PlantBottle pojawiły się także na portalu expertyza.tv oraz w serwisach jotem.in, motogaraz.in i wartokupic.co prowadzonych przez Jakuba Markiewicza.

Plantbottle – wyjątkowy produkt ze świata innowacji.

Coca-Cola przedstawiła światu butelkę PlantBottle w 2009 roku. Na polskim rynku pojawiła się w roku 2014. Napełniono nią wodą Kropla Beskidu 0,5 l. 


PlantBottle stanowi już 30 procent butelek używanych przez Coca-Cola w USA i 7 procent stosowanych na całym świecie. Do 2020 roku wszystkie butelki Coca-Cola mają być w 30 proc. wyprodukowane z surowców roślinnych.

To jednak nie wszystko. Na międzynarodowych targach Expo 2015 w Mediolanie zaprezentowano prototyp innowacyjnej butelki w 100 procentach wykonanej z naturalnych materiałów!

Dowiedz się więcej o  niezwykłym opakowaniu PlantBottle na http://www.cocacola.com.pl/plantbottle.