Coca-Cola po raz kolejny została oficjalnym partnerem Przystanku Woodstock i będzie orzeźwiała jego uczestników. A w sklepach pojawiła się limitowana, festiwalowa seria puszek Coca-Coli.

Tegoroczna, już 22. edycja Przystanku Woodstock startuje 14 lipca i trwać będzie trzy dni. Festiwal jest hołdem i podziękowaniem za wsparcie, jakie co roku udzielane jest Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy przez setki wolontariuszy i darczyńców. I tym razem Coca-Cola wspiera ideę największej orkiestry świata, zapewniając wszystkim festiwalowiczom orzeźwienie i szereg dodatkowych atrakcji.

Na festiwalowym placu pojawi się specjalny Coke Store, w którym będzie można kupić wyjątkowe koszulki stworzone we współpracy z Woodstock. Będzie on zlokalizowany w najwyżej położonym miejscu na terenie festiwalu, z którego roztacza się przepiękny widok na cały Przystanek – to idealne miejsce na słoneczne selfie z przyjaciółmi lub odpoczynek przy zimnej Coca-Coli.

Dla miłośników dobrej zabawy Coca-Cola przygotuje na swoim fejsbukowym profilu konkursy z możliwością wygrania pamiątek związanych z 22. Przystankiem Woodstock: wyjątkowej koszulki, festiwalowej puszki Coca-Cola oraz specjalnej naklejki. Wystarczy śledzić profil Coca-Coli, na którym już wkrótce pojawią się dodatkowe informacje na ten temat.

Dla wszystkich wielbicieli muzyki, którzy nie mogli przyjechać na tegoroczny Przystanek Woodstock, Coca-Cola wraz z zaprzyjaźnionymi YouTuberami przygotuje bezpośrednią relację z Przystanku. Obecni będą: Ajgor, Agata Dziarmagowska oraz Maffashion. Warto śledzić ich profile, na których podzielą się z fanami swoimi wrażeniami i emocjami z festiwalu.

- Coca-Cola to synonim radości, przyjaźni i chęci dzielenia się nią z innymi. Dlatego nie mogło nas zabraknąć na imprezie, która w swoim założeniu opiera się właśnie na tych unikalnych wartościach - mówi Mikołaj Ciaś, Dyrektor Marketingu w Coca-Cola Poland Services. - Cieszymy się, że możemy po raz kolejny zagrać z Jurkiem Owsiakiem, ponieważ czujemy, że jego misja jest nie tylko bliska naszemu sercu, ale także jako globalna marka pragniemy wspierać inicjatywy, których założeniem jest pomoc i dzielenie się radością z innymi – dodaje.