Maffashion, Abstrachuje, Martin Stankiewicz i inni influencerzy trafili na limitowane puszki Coca-Cola.

Dla młodego pokolenia internet staje się najpopularniejszym medium. Tradycyjne przekaźniki, takie jak telewizja, wciąż cieszą się ogromną popularnością. Jednak w 2015 roku nastolatki spędziły przed telewizorem jedną trzecią czasu mniej niż jeszcze pięć lat temu!

Jednak już dziś życie pokolenia millenialsów toczy się w sieci. W odróżnieniu od swoich rodziców nastolatki nie pasjonują się życiem aktorów i piosenkarzy z okładek kolorowych czasopism i teledysków. Ich świat to blogerzy, gamerzy i youtuberzy.

Coca-Cola dostrzega tę internetową rewolucję, dlatego postanowiła zaprosić do współpracy idoli młodego pokolenia, czyli internetowych influencerów. Wybraliśmy tych, którzy są obserwowani, podziwiani i naśladowani przez nastolatki.

Topowi internetowi twórcy od lipca zagościli na puszkach Coca-Cola. O kim mowa?

Maffashion, czyli Julia Kuczyńska. To jedna z najpopularniejszych blogerek modowych. Współpracowała z takimi markami jak: Oriflame i Bershką. Jej sesje publikowały Vogue, Glamour i K MAG. Stworzyła własny program telewizyjny i kolekcję ubrań. Na Instagramie śledzi ją 700 tys. osób, na Facebooku kolejne 600 tys.

Ajgor Ignacy, a właściwie Igor Leśniewski, to jeden z najpopularniejszych youtuberów w Polsce. Zasłynął głównie filmami z serii „Mały, szary człowiek”. Wypromował już dwie marki odzieżowe. Na YouTube obserwuje go ponad 540 tys. osób, na Instagramie 380 tys.

Little Mooonster, czyli Angelika Mucha, jest twórczynią szalenie popularnego vloga modowo-lifestylowego. Z jej porad i sugestii korzystają setki tysięcy ludzi. Na YouTube śledzi ją 500 tys. fanów, na Instagramie obserwuje ją aż 600 tys. osób!

Martin Stankiewicz to legenda polskiego internetu. Nagrywał satyryczne filmiki na długo przed tym, jak popularność zdobył YouTube. Ale i w tym serwisie był jednym z pionierów. Zebrał tam ponad 700 tys. obserwujących.

Multi to jeden z najpopularniejszych w Polsce gamerów. Słynie z charakterystycznego, spontanicznego sposobu ekspresji. Na YouTubie śledzi go milion użytkowników, a kolejne 380 tys. jest jego fanami na Facebooku.

Wizerunki internetowych gwiazd pojawią się na puszkach Coca-Cola o pojemności 200 oraz 330 ml. Mniejsze opakowania będą dostępne w sprzedaży od lipca do końca roku, natomiast większe we wrześniu i październiku.

Prócz obecności na limitowanych opakowaniach, internetowi influencerzy zaangażowani będą w szereg niestandardowych działań, zarówno w sieci, jak i w realu.

Urszula Szymczyk – kierownik marki Coca-Cola