Strefa Coca-Cola przez trzy dni orzeźwiała uczestników 22. Przystanku Woodstock. Mimo niepogody atmosfera była gorąca, tak jak rozgrzany do czerwoności Snapchat Coca-Cola prowadzony przez influencerów.

Coca-Cola była jednym z oficjalnych partnerów 22. Przystanku Woodstock, który zakończył się 16 lipca. Na festiwalowym polu stanął Coke Store, gdzie każdy mógł kupić wyjątkową, woodstockową koszulkę oraz napić się orzeźwiającej Coca-Coli z limitowanej puszki.

Jednak największym zainteresowaniem cieszyli się zaproszeni influencerzy. Julia Kuczyńska, czyli Maffashion, Agata Dziarmagowska i Igor "Ajgor" Leśniewski przez trzy dni intensywnie snapowali, pokazując naszym fanom Woodstock od kulis. Dzięki specjalnym przepustkom influencerzy mogli wejść dosłownie wszędzie: na zaplecze sceny, do Centrum Dowodzenia, gdzie porozmawiali z samym Jurkiem Owsiakiem.

- To mój pierwszy raz, woodstockowa inicjacja. Kocham ten klimat. Przyjeżdżajcie wszyscy do Kostrzynia – mówiła w jednym ze snapów Agata Dziamargowska.

Kiedy influencerzy nie relacjonowali festiwalu, czekali na fanów w Coke Store. Tysiące festiwalowiczów zrobiły sobie z naszymi gośćmi zdjęcie i dostały pamiątkową naklejkę.

Wszystkim działaniom towarzyszyły konkursy w głównych kanałach social media, w których można było wygrać gadżety związane z festiwalem.

Za rok, od 3 do 5 sierpnia, planowany jest 23. Przystanek Woodstock.