“Nothing can stop me, when I taste the feeling…”

"Taste the Feeling", utwór przygotowany przez Avicii dla Coca-Cola, a zaśpiewany przez Conrada Sewella, trafi na futbolowe areny.

"Taste the Feeling" ogłoszony został oficjalnym hymnem kampanii Coca-Cola podczas UEFA EURO 2016™. Piosenka skomponowana przez szwedzkiego producenta Avicii w wykonaniu urodzonego w Londynie Australijczyka Sewella, jest już dostępna na Spotify i w iTunes. Utwór będzie można niebawem zobaczyć w spotach telewizyjnych jako część kampanii Coca-Cola.

Akustyczna wersja "Taste the Feeling" zadebiutowała w styczniu podczas startu globalnej kampanii reklamowej Coca-Coli. Kiedy zespół Coca-Coli szukał sposobu na ukazanie energii ściśle związanej z UEFA EURO 2016™, okazało się, że i tutaj styl Avicii jest niezastąpiony. Bo "Taste the Feeling" to pełen optymizmu hymn, który świetnie oddaje ducha kampanii Coca-Coli na zbliżające się mistrzostwa.


- Od 2011 roku pracowaliśmy z Avicii nad wieloma projektami. To artysta, który doskonale wie, jak stworzyć optymistyczną muzykę, która dotrze do milionów słuchaczy na całym świecie – mówi Joe Belliotti, dyrektor muzyczny w Coca-Cola. –  Z jego muzyczną wrażliwością tworzy piosenki, które potrafią zaangażować każdego słuchacza. Mają w sobie współczesnego ducha, choć autor nie stroni od używania  tradycyjnych instrumentów.– dodaje.

Avicii nie jest nowicjuszem jeśli chodzi o współpracę z Coca-Cola Music. Ten skromny artysta wciąż powtarza, że udział w takim przedsięwzięciu to dla niego zaszczyt. - Udział w tym projekcie wiele dla mnie znaczy – powiedział. - Kiedy Coca-Cola poprosiła mnie o skomponowanie hymnu dla kampanii podczas UEFA EURO 2016™ od razu wiedziałem, że będzie to niesłychanie pozytywny i kreatywny sposób włączenia się w to wielkie piłkarskie święto – wskazuje artysta.

Conrad Sewell dołączył do Avicii w studiu PRMD w Sztokholmie.

- To niesamowite, kiedy możesz usiąść z kimś do komponowania i od razu nadajecie na tych samych falach – mówił wokalista. - Bardzo podobała mi się praca z Conradem. Ma naprawdę niepowtarzalny głos – wskazywał Avicii.

Emocje "Taste the Feeling" będzie można poczuć nie tylko na piłkarskich stadionach, ale też we własnym domu. Utwór pojawi się w najnowszej grze Ubisoftu „Just Dance” wraz ze specjalnie zaprojektowaną, energetyczną choreografią. Link do pobrania gry dostępny jest tutaj. - Może spróbuję, kiedy nikt nie będzie patrzył – stwierdził pytany o grę Avicii.