Dla uczczenia Światowego Tygodnia Wody Coca-Cola zaprezentowała serię spotów reklamowych pod hasłem „Każda butelka ma swoją historię”. Te minidokumenty podkreślają zaangażowanie Coca-Cola w ochronę zasobów wodnych i budowę zrównoważonej gospodarki.

Gunsarob Garing mieszka w odległej wiosce na wyspie Borneo w Malezji. Do niedawna zdobycie świeżej wody wymagało całodziennej wędrówki do rzeki oddalonej o kilka kilometrów. Życie 92-letniej Gunsarob zmieniło się nie do poznania dzięki projektowi Coca-Cola i Raleigh International, brytyjskiej organizacji rozwojowej. Ma on na celu zapewnienie mieszkańcom wioski stałego zaopatrzenia w czystą wodę, transportowaną rurami do kranu stojącego nieopodal zabudowań. Mieszkańcy są w pełni zaangażowani w instalację systemu i uczą się, jak go konserwować. Ta niezbyt skomplikowana technologia oszczędza wszystkim mieszkańcom wioski codziennej, żmudnej wędrówki po wodę.

Project Catalyst zakłada współpracę z australijskimi właścicielami ziemskimi w celu rozwinięcia i testowania nowoczesnych technologii rolniczych chroniących zasoby wodne w rejonie otaczającym Wielką Rafę Koralową. Program prowadzony jest wspólnie przez Coca-Cola, World Wide Fund for Nature, Reef Catchments, australijski rząd i lokalnych partnerów.

W 2009 roku The Coca-Cola Africa Foundation zainaugurowała Replenish Africa Initiative (RAIN, dosł. inicjatywa napełnienia Afryki). Program o wartości 30 mln dolarów ma na celu zapewnienie 2 mln Afrykańczyków zdatnej do picia wody jeszcze w 2015 roku oraz włączenie się w inwestycje związane z zasobami wodnymi w każdym kraju kontynentu. RAIN poprawia warunki sanitarne i higieniczne, zwiększa efektywność wykorzystania wody.