Komunikaty prasowe

W Warszawie stanęły recyklomaty ufundowane przez firmę Coca-Cola

Współpraca Coca-Cola z Miastem Stołecznym Warszawa i Fundacją Nasza Ziemia nabrała realnego wymiaru. Na pl. Bankowym i przy ul. Ząbkowskiej stanęły pierwsze recyklomaty do selektywnej zbiórki odpadów opakowaniowych. Zebrane szkło, plastik i aluminium trafią do powtórnego wykorzystania, a zwracający je otrzymają eko-punkty, które będą mogli wymienić na zniżki u partnerów akcji – w sieci kawiarni Costa Coffee, Multikinie, Teatrze Dramatycznym i Teatrze

Więcej

Oolong i Rooibos, czyli najnowsze produkty w kampanii Fuzetea

Fuzetea startuje z nową kampanią promocyjną dwóch nowych wariantów smakowych mrożonej herbaty dostępnej w ofercie marki – Oolong z winogronami i liczi oraz Rooibos z jagodami i miodem. To kolejne propozycje będące zaskakującą fuzją ekstraktów herbacianych i ziołowych z dodatkiem owoców. Fuzetea Oolong z winogronami i liczi oraz Fuzetea Rooibos z jagodami i miodem to najnowsze produkty, które dołączyły do rodziny sześciu wariantów mrożonej herbaty

Więcej

Sprite wprowadza specjalną edycję puszki w kolorach tęczy

To gest marki w ramach kampanii „Niech gadają. Żyj rześko” wspierającej różnorodność, prawo do bycia sobą oraz wolność do wyrażania tego, kim się jest.  Marka Sprite, należąca do portfolio firmy Coca-Cola, wprowadza limitowaną edycję puszki z logo w kolorach tęczy, symbolu równouprawnienia osób LGBTQ+. Premierowo puszka pojawi się podczas samplingu na Paradzie Równości 8 czerwca w Warszawie, a następnie na lokalnych paradach równości w Polsce.

Więcej

„Wszystkie ręce na pokład!” – Coca-Cola startuje z nową kampanią edukacyjną

Coca-Cola  rusza z nową kampanią edukacyjną, która ma uświadamiać, jak ważna jest segregacja, zbiórka i recykling opakowań plastikowych i zachęcać do podjęcia wspólnego wysiłku na rzecz ochrony naszej Planety. W ramach inicjatywy konsumenci będą mogli m.in. skorzystać z nowej platformy Green Lab (https://greenlab.pl/), gdzie będą mogli poszerzyć swoją wiedzę na tematy środowiskowe, znaleźć garść inspiracji, w tym infografiki bogate w praktyczne

Więcej

A gdyby plastik nie był odpadem? Coca-Cola podsumowuje rok wdrażania globalnej ambicji World Without Waste

Warszawa, styczeń 2019 r. – Równo rok temu Coca-Cola zainaugurowała swoją globalną ambicję World Without Waste, w ramach której zobowiązała się do 2030 roku uzyskać 100 proc. zbiórki i recyklingu tylu opakowań, ile trafia od firmy na rynek. World Without Waste – Świat bez Odpadów – to kompleksowa wizja firm systemu CC, na którą składają się 2 niezwykle ważne elementy: zbiórka i recykling oraz ustanowienie nowego standardu opakowań na całym świecie,

Więcej

The Coca-Cola Company ogłasza zawarcie umowy kredytowej z Ioniqa Technologies, mającej na celu przetworzenie trudnego do recyklingu plastiku w wysokiej jakości materiał PET odpowiedni do kontaktu z żywnością

Umowa z Ioniqa to inwestycja w nowe, obiecujące technologie recyklingu Atlanta, 13 grudnia 2018 r. – The Coca-Cola Company ogłosiła dzisiaj zawarcie nowej umowy dotyczącej udzielenia kredytu Ioniqa Technologies (Holandia), aby usprawnić rozwój własnościowej technologii Ioniqa służącej produkcji wysokiej jakości materiału PET z trudno przetwarzalnych odpadów PET. Umowa zakłada przyspieszenie rozwoju i wdrożenie wysokiej jakości odzyskiwanego materiału

Więcej

Katarzyna Nosowska (sic!) śpiewa "Coraz bliżej Święta"

Fot. Marlena Bielińska Warszawa, 23 listopada 2018 - Coca-Cola lubi zaskakiwać. I lubi zapraszać do współpracy artystów, którzy także cenią w swojej pracy efekt zaskoczenia. Dlatego w tym roku kultowy hit świąteczny „Coraz bliżej Święta" wykona... NOSOWSKA. Artystki nikomu nie trzeba przedstawiać. Świąteczny evergreen Coca-Cola w aranżacji i produkcji Michała "FOXa" Króla oraz wykonaniu NOSOWSKIEJ zyskał oryginalne brzmienie charakterystyczne

Więcej

Nowy smak na Święta - Coca-Cola Cynamon

Coca-Cola od lat zaskakuje konsumentów, szczególnie z okazji Świąt. Były już unikatowe etykiety ze spektakularną kokardą. Były także oryginalne etykiety świecące w ciemności. W tym roku Coca-Cola, marka-symbol wspólnego oczekiwania na Święta, zaskakuje nowością smakową. Na polskim rynku zadebiutowała właśnie Coca-Cola o smaku cynamonowym! Ta wyjątkowa propozycja dla fanów zimowych smaków będzie dostępna w wariancie zero cukru w pojemnościach 0,5l

Więcej

Ruszyła świąteczna kampania Coca-Cola. Marka zachęca: Podaruj radość #jakMikołaj

Warszawa, 13 listopada 2018 - Coca-Cola od lat zaskakuje konsumentów, szczególnie z okazji Świąt. Tegoroczny koncept marketingowy otrzyma szerokie wsparcie mediowe oraz sprzedażowe. Na kampanię złożą się m.in.: nowa reklama TV, tematyczne etykiety ze świątecznymi wyzwaniami dla konsumentów, współpraca z zasięgowymi influencerami czy grudniowa ogólnopolska trasa kultowych ciężarówek. W TV oraz kinach emitowana jest od 12.11. tematyczna kopia świąteczna,

Więcej

Powstał klub Champions of Change. To pierwsza taka organizacja w Polsce, działająca na rzecz wspierania kobiet i różnorodności w biznesie

Zwiększenie liczby kobiet na wysokich stanowiskach, likwidacja luki płacowej oraz skuteczniejsze wprowadzanie narzędzi sprzyjających lepszemu wykorzystaniu talentów kobiet i mężczyzn – to cele, które postawił przed sobą klub Champions of Change na kolejne 12 miesiecy. To pierwsza taka orgnizacja w Polsce, zrzeszająca prezesów dużych firm. Deklarację powołującą klub do życia 25 października 2018 roku podpisało 6 prezesów – Bartosz Ciołkowski, Dyrektor

Więcej

Social Media

Followers
Views