Komunikaty prasowe

Coca-Cola wprowadza na rynek markę AdeZ®, debiutując i wyznaczając trendy w segmencie napojów na bazie roślin

Warszawa, 23 lipca 2018 – Coca-Cola w Polsce rozszerza swoją obecność w sektorze FMCG, wprowadzając innowacyjną markę AdeZ®, nowość rynkową. Premiera gamy autorskich produktów i otwarcie się firmy na nowe kategorie wpisują się w rosnący segment napojów na bazie roślin i konsumencką potrzebę rozszerzania i urozmaicania diety poprzez zwiększenie spożycia produktów roślinnych. Coca-Cola konsekwentnie i systematycznie realizuje strategię Total Beverages

Więcej

The Coca-Cola Company przejmuje sieć Costa

W ramach transakcji Coca-Cola przejmie prężną globalną sieć kawiarni, obecną w ponad 30 krajach, z potencjałem wzrostu w przyszłości. Szybko rosnąca kategoria kawowa zapewnia szanse ekspansji marki Costa w wielu kanałach i formatach. ATLANTA, 31 sierpnia 2018 r. – The Coca-Cola Company poinformowała dziś o zawarciu ostatecznego porozumienia w sprawie przejęcia Costa Limited, założonej w 1971 roku londyńskiej spółki, która wyrosła na jedną z głównych

Więcej

Rusza rePETa - ogólnopolska kampania wspierająca selektywną zbiórkę odpadów

Według tegorocznego raportu Eurostatu statystyczny Polak generuje rocznie 307 kg odpadów. Rosnące góry śmieci są coraz większym wyzwaniem dla samorządów, które są odpowiedzialne za skuteczną zbiórkę i segregację odpadów. Fundacja Nasza Ziemia, w partnerstwie z firmami systemu Coca-Cola i przy wsparciu finansowym z The Coca-Cola Foundation, rozpoczyna pilotażową, ogólnopolską kampanię „rePETa”. Jej celem jest edukacja i budowanie

Więcej

Coca-Cola ogłasza rozkład jazdy tegorocznego przejazdu świątecznych ciężarówek oraz ogólnopolski plebiscyt na dodatkowe miasto na jego trasie

Od wielu lat stanowią silnie rozpoznawalny atrybut okresu przedświątecznego. Co więcej, społecznie pożądany - kiedy kilka lat temu Coca-Cola emitowała reklamy bez ich udziału konsumenci wnioskowali  o przywrócenie ich jako swoistej wizytówki świąt. Oto kultowe ciężarówki Coca-Cola. Marka na dedykowanej stronie http://www.ciezarowkicocacola.pl oraz swoich kanałach społecznościowych opublikowała szczegółowy rozkład tegorocznej ogólnopolskiej trasy

Więcej

COCA-COLA RUSZA ZE ŚWIĄTECZNĄ KAMPANIĄ I LIMITOWANĄ EDYCJĄ OPAKOWAŃ!

Autor: |

Każdego roku Coca-Cola zaskakuje swoich konsumentów wyjątkową kampanią wzmacniającą pozycję marki jako niekwestionowanego lidera świątecznej okazji. Tym razem skala zaplanowanych aktywności i zasięg są jeszcze większe niż dotychczas. Za sprawą limitowanej edycji świecących w ciemności butelek 0,5l, najbardziej rozpoznawalna marka świata zachęci do podziękowań bliskim i – dosłownie - doda Świętom blasku. Koncept marketingowy z hasłem Powiedz „Dziękuję”

Więcej

Coca-Cola opowiada o swoim wkładzie w polską gospodarkę za pomocą wirtualnej rzeczywistości

Autor: |

Coca-Cola opowiada o swoim wkładzie w polską gospodarkę za pomocą wirtualnej rzeczywistości   Tegoroczny Raport Ekonomiczno-Społeczny systemu Coca-Cola ma niecodzienną formę. Zamiast klasycznej książeczki z danymi firma stworzyła film w wirtualnej rzeczywistości, który przenosi odbiorcę w świat systemu Coca-Cola.   Dzięki technologii VR możemy zwiedzić innowacyjną fabrykę Coca-Coli w Radzyminie lub wziąć udział w organizowanych przez firmę

Więcej

Coca-Cola: 2,6 mld zł wkładu w polskie PKB

Coca-Cola prezentuje najnowszy raport społeczno-ekonomiczny, pokazujący wkład w polską gospodarkę oraz rynek pracy i kapitał ludzki. 94% produktów sprzedawanych na polskim rynku jest produkowanych w polskich fabrykach. 74% z każdej złotówki wydanej na napoje firm Coca-Cola zostaje w Polsce. 1,2 mld zł to wpływy z tytułu podatków odprowadzonych przez firmy systemu Coca-Cola odprowadziły w 2016 r. do budżetu państwa. 435 mln zł zainwestowały w Polsce

Więcej

Coca-Cola prezentuje kierunki rozwoju swojego portfolio

Autor: |

94% produktów sprzedawanych na polskim rynku jest produkowanych w polskich fabrykach. 74% z każdej złotówki wydanej na napoje firm Coca-Cola zostaje w Polsce. 1,2 mld zł to wpływy z tytułu podatków odprowadzonych przez firmy systemu Coca-Cola odprowadziły w 2016 r. do budżetu państwa. 435 mln zł zainwestowały w Polsce od 2012 r. firmy systemu Coca-Cola. 43 produkty[1] w 13 pojemnościach, w tym produkty o obniżonej kaloryczności, oferuje Coca-Cola

Więcej

Pomoc poszkodowanym przez nawałnice

Autor: |

Coca-Cola, producent wody Kropla Beskidu, zawsze stara się nieść pomoc w sytuacji klęsk żywiołowych. Po niedawnych nawałnicach, które przeszły przez Polskę, jesteśmy w kontakcie z organizacjami pomocy humanitarnej, których wolontariusze są w terenie i szacują potrzeby. W odpowiedzi na otrzymane szacunki, przekażemy poszkodowanym przez nawałnice ponad 38 000 litrów wody mineralnej i ponad 600 litrów soków. Napoje dotrą do potrzebujących za pośrednictwem

Więcej

COCA-COLA WESPRZE 100 000 KOBIET W POLSCE W AKTYWIZACJI ZAWODOWEJ DO 2020 ROKU

Autor: |

Warszawa, 5 czerwca 2017 – Coca-Cola przystąpiła do inicjatywy partnerstwa pomiędzy Ministerstwem Rozwoju a przedstawicielami sektora prywatnego na rzecz efektywnej realizacji Celów Zrównoważonego Rozwoju (SDGs) ONZ w Polsce, w ramach którego podjęła indywidualne zobowiązanie dotarcia do 100 000 kobiet w ramach programu aktywizacji zawodowej kobiet „Sukces to JA”. 5 czerwca odbyła się w Ministerstwie Rozwoju konferencja pt. „Agenda 2030 na rzecz

Więcej

Social Media

Followers
Views