Komunikaty prasowe

Katarzyna Nosowska (sic!) śpiewa "Coraz bliżej Święta"

Fot. Marlena Bielińska Warszawa, 23 listopada 2018 - Coca-Cola lubi zaskakiwać. I lubi zapraszać do współpracy artystów, którzy także cenią w swojej pracy efekt zaskoczenia. Dlatego w tym roku kultowy hit świąteczny „Coraz bliżej Święta" wykona... NOSOWSKA. Artystki nikomu nie trzeba przedstawiać. Świąteczny evergreen Coca-Cola w aranżacji i produkcji Michała "FOXa" Króla oraz wykonaniu NOSOWSKIEJ zyskał oryginalne brzmienie charakterystyczne

Więcej

Nowy smak na Święta - Coca-Cola Cynamon

Coca-Cola od lat zaskakuje konsumentów, szczególnie z okazji Świąt. Były już unikatowe etykiety ze spektakularną kokardą. Były także oryginalne etykiety świecące w ciemności. W tym roku Coca-Cola, marka-symbol wspólnego oczekiwania na Święta, zaskakuje nowością smakową. Na polskim rynku zadebiutowała właśnie Coca-Cola o smaku cynamonowym! Ta wyjątkowa propozycja dla fanów zimowych smaków będzie dostępna w wariancie zero cukru w pojemnościach 0,5l

Więcej

Ruszyła świąteczna kampania Coca-Cola. Marka zachęca: Podaruj radość #jakMikołaj

Warszawa, 13 listopada 2018 - Coca-Cola od lat zaskakuje konsumentów, szczególnie z okazji Świąt. Tegoroczny koncept marketingowy otrzyma szerokie wsparcie mediowe oraz sprzedażowe. Na kampanię złożą się m.in.: nowa reklama TV, tematyczne etykiety ze świątecznymi wyzwaniami dla konsumentów, współpraca z zasięgowymi influencerami czy grudniowa ogólnopolska trasa kultowych ciężarówek. W TV oraz kinach emitowana jest od 12.11. tematyczna kopia świąteczna,

Więcej

Powstał klub Champions of Change. To pierwsza taka organizacja w Polsce, działająca na rzecz wspierania kobiet i różnorodności w biznesie

Zwiększenie liczby kobiet na wysokich stanowiskach, likwidacja luki płacowej oraz skuteczniejsze wprowadzanie narzędzi sprzyjających lepszemu wykorzystaniu talentów kobiet i mężczyzn – to cele, które postawił przed sobą klub Champions of Change na kolejne 12 miesiecy. To pierwsza taka orgnizacja w Polsce, zrzeszająca prezesów dużych firm. Deklarację powołującą klub do życia 25 października 2018 roku podpisało 6 prezesów – Bartosz Ciołkowski, Dyrektor

Więcej

Rusza rePETa - ogólnopolska kampania wspierająca selektywną zbiórkę odpadów

Według tegorocznego raportu Eurostatu statystyczny Polak generuje rocznie 307 kg odpadów. Rosnące góry śmieci są coraz większym wyzwaniem dla samorządów, które są odpowiedzialne za skuteczną zbiórkę i segregację odpadów. Fundacja Nasza Ziemia, w partnerstwie z firmami systemu Coca-Cola i przy wsparciu finansowym z The Coca-Cola Foundation, rozpoczyna pilotażową, ogólnopolską kampanię „rePETa”. Jej celem jest edukacja i budowanie

Więcej

Dla fanów futbolu powstaje limitowana edycja puszek Coca-Cola Zero Cukru

To już kilkanaście tygodni odkąd fani piłki nożnej przeżywali emocje kibicowania na najwyższym poziomie. Murawa po Mistrzostwach Świata 2018 też doszła już do siebie. Drużyny szykują się do regularnych meczów i spotkań towarzyskich. Ale kibicowanie to stan umysłu i pełna gotowość o każdej porze! Dlatego Coca-Cola przygotowała dla wiernych kibiców prawdziwą gratkę - limitowane puszki Coca-Cola Zero Cukru 330 ml, kreatywnie nawiązujące do wzornictwa

Więcej

Młodzi potrzebują wsparcia w drodze na rynek pracy

6 września 2018 - Młodzi ludzie są dzisiaj ambitni, ciekawi świata i zdeterminowani w rozwijaniu własnych kompetencji i zainteresowań. Ci młodzi są też jednak zagubieni i niepewni przyszłości. Często nie mają pomysłu na siebie i nie wiedzą, co chcą robić w życiu. Z powodu braku dostępnych danych i wiedzy, ich wybory zawodowe są chaotyczne i czasem nietrafione – tak wynika z najnowszego raportu „#MłodziPrzyGłosie. Co wpływa na decyzje zawodowe młodych

Więcej

Coca-Cola wprowadza na rynek markę AdeZ®, debiutując i wyznaczając trendy w segmencie napojów na bazie roślin

Warszawa, 23 lipca 2018 – Coca-Cola w Polsce rozszerza swoją obecność w sektorze FMCG, wprowadzając innowacyjną markę AdeZ®, nowość rynkową. Premiera gamy autorskich produktów i otwarcie się firmy na nowe kategorie wpisują się w rosnący segment napojów na bazie roślin i konsumencką potrzebę rozszerzania i urozmaicania diety poprzez zwiększenie spożycia produktów roślinnych. Coca-Cola konsekwentnie i systematycznie realizuje strategię Total Beverages

Więcej

The Coca-Cola Company przejmuje sieć Costa

W ramach transakcji Coca-Cola przejmie prężną globalną sieć kawiarni, obecną w ponad 30 krajach, z potencjałem wzrostu w przyszłości. Szybko rosnąca kategoria kawowa zapewnia szanse ekspansji marki Costa w wielu kanałach i formatach. ATLANTA, 31 sierpnia 2018 r. – The Coca-Cola Company poinformowała dziś o zawarciu ostatecznego porozumienia w sprawie przejęcia Costa Limited, założonej w 1971 roku londyńskiej spółki, która wyrosła na jedną z głównych

Więcej

Rusza rePETa - ogólnopolska kampania wspierająca selektywną zbiórkę odpadów

Według tegorocznego raportu Eurostatu statystyczny Polak generuje rocznie 307 kg odpadów. Rosnące góry śmieci są coraz większym wyzwaniem dla samorządów, które są odpowiedzialne za skuteczną zbiórkę i segregację odpadów. Fundacja Nasza Ziemia, w partnerstwie z firmami systemu Coca-Cola i przy wsparciu finansowym z The Coca-Cola Foundation, rozpoczyna pilotażową, ogólnopolską kampanię „rePETa”. Jej celem jest edukacja i budowanie

Więcej

Social Media

Followers
Views