Fot. Marlena Bielińska

Warszawa, 23 listopada 2018 - Coca-Cola lubi zaskakiwać. I lubi zapraszać do współpracy artystów, którzy także cenią w swojej pracy efekt zaskoczenia. Dlatego w tym roku kultowy hit świąteczny „Coraz bliżej Święta" wykona... NOSOWSKA. Artystki nikomu nie trzeba przedstawiać. Świąteczny evergreen Coca-Cola w aranżacji i produkcji Michała "FOXa" Króla oraz wykonaniu NOSOWSKIEJ zyskał oryginalne brzmienie charakterystyczne dla muzyki elektronicznej i alternatywnej.

Tegoroczna kampania świąteczna Coca-Cola przebiega pod hasłem „Podaruj radość #jakMikołaj". Marka w tym roku sama stała się Mikołajem i zarówno swoim, jak i artystki fanom podarowała muzyczny prezent - efekt tej nietypowej i autorskiej współpracy.

Przypomnijmy, że utwór „Coraz bliżej Święta” w roli ścieżki dźwiękowej świątecznych reklam Coca-Cola jest polską wersją piosenki „Wonderful Dream”, wykonywanej przez amerykańską wokalistkę Melanie Thornton. Po wcześniejsze polskie wersje przeboju sięgali m.in. Kasia Kowalska czy Margaret w towarzystwie finalistów programu The Voice of Poland. Powstała nawet wersja w gwarze śląskiej, wykonywana przez zespół Oberschlesien, grający industrial metal. Teraz zaproszenie Coca-Cola przyjęła Katarzyna Nosowska.

Rok 2018 okazał się kolejnym przełomem w karierze NOSOWSKIEJ. Artystka dzięki wyjątkowemu poczuciu humoru zyskała rzeszę obserwatorów w mediach społecznościowych. Jej debiutancka książka „A ja żem jej powiedziała…” odniosła spektakularny sukces na rynku wydawniczym. Z kolei w październiku ukazał się bezpretensjonalny i osobisty album „BASTA”, za którego elektroniczne brzmienie odpowiada właśnie producent Michał „FOX” Król.

Nie jest łatwo wziąć na warsztat piosenkę, która od dawna funkcjonuje w umysłach ludzi… Wraz z FOXem chcemy podzielić się naszą interpretacją… Być Świętym Mikołajem, pośród tak wielu Mikołajów - to jak wsiąść do teleportera i wylądować w czasach, gdy tak łatwo było o radość - powiedziała NOSOWSKA.

Nie bez powodu zdanie „Najlepsze prezenty ukryte są w sercach" jako ostatni wers piosenki świątecznej NOSOWSKA melorecytuje. Podczas tegorocznej kampanii Coca-Cola szczególnie zachęca, aby dostrzegać potrzeby innych. Dlatego zaprasza do wspólnego wsparcia idei Szlachetnej Paczki: wystarczy kupić Coca-Cola Original Taste lub Coca-Cola Zero Cukru 0,5l ze świątecznej edycji, wejść na platformę woah.com, zaakceptować regulamin oraz wpisać kod spod nakrętek, aby aktywować wsparcie finansowe ze strony marki. Każdy zarejestrowany kod ma równowartość 1 PLN i zostanie przekazany na potrzeby beneficjentów Szlachetnej Paczki.

„Coraz bliżej Święta" w wykonaniu Katarzyny Nosowskiej promowane będzie głównie w kanałach społecznościowych i digital: You Tube, Spotify, Facebook, Instagram.

Za część produkcyjną odpowiada Propeller Film: Jarek Boliński i Małgorzata Kucharczyk, reżyserem klipu jest Bartek Prokopowicz. Za nadzór kreatywny i produkcyjny oraz współpracę z wytwórnią Kayax odpowiada zespół MBA MediaCom. 

 

"CORAZ BLIŻEJ ŚWIĘTA"

 

****

O FIRMACH Z SYSTEMU COCA-COLA:

 

System Coca-Cola w Polsce reprezentują firmy Coca-Cola Poland Services Spółka z o.o. oraz
Coca-Cola HBC Polska Sp. z o.o. Coca-Cola Poland Services jest spółką zależną The Coca-Cola Company, właściciela wiodących marek napojów bezalkoholowych, obecnych w ponad 200 krajach świata.  Coca-Cola HBC Polska to oddział Coca-Cola Hellenic Bottling Company, będącej pod względem sprzedaży drugim na świecie rozlewcą napojów The Coca-Cola Company, docierającym do ponad 590 milionów konsumentów. Wśród marek dostępnych na naszym rynku figurują: Coca-Cola, Coca-Cola Zero Cukru, Coca-Cola Cherry, Coca-Cola Cherry Zero Cukru, Coca-Cola Lime, Fanta, Sprite, Kinley Tonic, napój izotoniczny Powerade, soki, nektary i napoje owocowe Cappy, wody mineralne Kropla Beskidu, Kropla Delice oraz napoje herbaciane FUZETEA, a także napoje na bazie roślin AdeZ. Firmy z systemu Coca-Cola konsekwentnie przekształcają swoje portfolio, redukując ilość cukru w napojach oraz wprowadzając na rynek innowacyjne produkty. Stale pracują również nad zmniejszeniem wpływu na środowisko, poprzez redukcję zużycia wody i promowanie recyklingu. Są liderem na polskim rynku napojów bezalkoholowych i zatrudniają ponad 2 100 osób.

 

DODATKOWE INFORMACJE:

Coca-Cola Poland Services:

Anna Solarek, Dyrektor ds komunikacji i kontaktów zewnętrznych

Tel.: +48 22 579 68 87 e-mail: asolarek@coca-cola.com

 

Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants:

Agata Kalińska, Senior PR Consultant

Tel.: +48 507 000 833 e-mail: agata.kalinska@rc2.pl

 

Kayax:

Katarzyna Czechowska, Head of Marketing
Tel. +48 604 249 695 e-mail: katarzyna@kayax.pl