To już kilkanaście tygodni odkąd fani piłki nożnej przeżywali emocje kibicowania
na najwyższym poziomie. Murawa po Mistrzostwach Świata 2018 też doszła już do siebie. Drużyny szykują się do regularnych meczów i spotkań towarzyskich. Ale kibicowanie
to stan umysłu i pełna gotowość o każdej porze! Dlatego Coca-Cola przygotowała dla wiernych kibiców prawdziwą gratkę - limitowane puszki
Coca-Cola Zero Cukru 330 ml, kreatywnie nawiązujące do wzornictwa koszulek reprezentacji Polski.

GADŻET KIBICA

Unikalna edycja puszek  jest częścią umowy z Polskim Związkiem Piłki Nożnej, na mocy której od 1 sierpnia 2018 Coca-Cola jest Oficjalnym Sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski, reprezentacji Polski do lat 21, reprezentacji Polski kobiet, reprezentacji młodzieżowych oraz serwisu Łączy Nas Piłka.
Puszki Coca-Cola Zero Cukru 330 ml inspirowane są koszulkami polskiej reprezentacji, dlatego dominuje biało-czerwona kolorystyka oraz charakterystyczne elementy wizualne.


 

KIBICOWANIE, ŻYCIODAJNA DAWKA EMOCJI - Maria Rotkiel, psycholog

 Czym byłoby życie bez emocji? Emocje dają nam energię do działania i motywację, to dzięki nim odczuwamy szczęście, przyjemność, euforię. Jak regulować poziom emocji, dbając o ich zbawienny wpływ na jakość naszego życia? Odpowiedź jest prosta – kibicując. Kibicowanie stanowi najlepsze źródło leczniczych emocji, bo dzięki dopingowaniu ulubionej drużyny możemy naładować energetyczne baterie. Kibicowanie umacnia również pozytywne relacje dzięki wspólnie doświadczanym emocjom. Bycie blisko z innymi ludźmi jest jedną z naszych najważniejszych potrzeb, dlatego dla towarzyskich i rodzinnych Polaków jest to ważny i wyjątkowy czas. Stajemy się sobie jeszcze bardziej bliscy. Dzięki wspólnemu kibicowaniu czujemy się częścią ważnej społeczności, budujemy poczucie naszej wspólnoty 

i solidarności. Wspólnie ciesząc się z sukcesów naszej drużyny i dopingując ją w trudnych momentach czujemy wspólnego ducha walki, co czyni kibicowanie ulubionym sportem Polaków.

Co ciekawe, kibicowanie jest znakomitym przykładem sytuacji, w których każdy z nas odczuwa stres pozytywny, tak zwany eustres. Odczuwany w czasie kibicowania jest pozytywnym odczuciem napięcia, podekscytowania, mobilizuje i aktywuje, dostarczając naszemu organizmowi maksymalną dawkę pobudzenia potrzebną do codziennego funkcjonowania. Stres pozytywny towarzyszący kibicowaniu jest konstruktywny, będąc stanem zadowolenia, mobilizuje człowieka do podejmowania wysiłku i dążenia do osiągnięć życiowych. Eustres poprawia również naszą wydajność i wpływa pozytywnie na nastrój.
Z kolei endorfiny, wydzielające się w czasie przyjemnych, ważnych i ekscytujących sytuacji sprawiają, że czujemy szczęście, odprężenie, i nawet jeśli nasza drużyna nie odniosła zwycięstwa, na poziomie psychofizycznym nasz organizm jest rozluźniony a napięcie wyrównane do optymalnego poziomu. Kibicowanie stanowi więc doskonałą receptę na trudności związane ze stawianiem czoła codziennym wyzwaniom, daje nam energię
i jest źródłem siły!

COCA-COLA JAKO WIERNY KIBIC

Od dziesięcioleci Coca-Cola globalnie oraz lokalnie wspomaga inicjatywny sportowe, zwłaszcza piłkarskie. Wszystko za sprawą zbieżności tych wartości, które łączą futbol
i wynikają z DNA Coca-Cola: pasji, radości oraz bycia razem jako unikalnego doświadczenia wspólnoty. Dlatego marka jest wszędzie tam, gdzie są emocje kibicowania. Już w 1930 roku Coca-Cola zaangażowała się w Mundial w Urugwaju, zaś od 1978 jest Oficjalnym Sponsorem Mistrzostw Świata FIFA. Aktualnie Coca-Cola wspiera futbol w ponad 200 krajach.

 

 

***

 

DODATKOWE INFORMACJE:

 

Coca-Cola Poland Services: Anna Solarek, Dyrektor ds. komunikacji i kontaktów zewnętrznych

asolarek@coca-cola.com +48 695 617 136

 

Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants: Agata Kalińska, Senior PR Consultant

agata.kalinska@rc2.pl +48 507 000 833

 

 

O FIRMACH Z SYSTEMU COCA-COLA:

 

System Coca-Cola w Polsce reprezentują firmy Coca-Cola Poland Services Spółka z o.o. oraz Coca-Cola HBC Polska Sp. z o.o. Coca-Cola Poland Services jest spółką zależną The Coca-Cola Company, właściciela wiodących marek napojów bezalkoholowych, obecnych w ponad 200 krajach świata.  Coca-Cola HBC Polska to oddział Coca-Cola Hellenic Bottling Company, będącej pod względem sprzedaży drugim na świecie rozlewcą napojów The Coca-Cola Company, docierającym do ponad 590 milionów konsumentów. Wśród marek dostępnych na naszym rynku figurują: Coca-Cola, Coca-Cola Zero Cukru, Coca-Cola Cherry Zero Cukru, Coca-Cola Lime, Fanta, Sprite, Kinley Tonic, napój izotoniczny Powerade, soki, nektary i napoje owocowe Cappy, wody mineralne Kropla Beskidu, Kropla Delice oraz napoje herbaciane Fuzetea, a także napoje na bazie roślin AdeZ. Firmy z systemu Coca-Cola konsekwentnie przekształcają swoje portfolio, redukując ilość cukru w napojach oraz wprowadzając na rynek innowacyjne produkty. Stale pracują również nad zmniejszeniem wpływu na środowisko, poprzez redukcję zużycia wody i promowanie recyklingu. Są liderem na polskim rynku napojów bezalkoholowych i zatrudniają ponad 2 100 osób.