Fuzetea startuje z nową kampanią promocyjną dwóch nowych wariantów smakowych mrożonej herbaty dostępnej w ofercie marki – Oolong z winogronami i liczi oraz Rooibos z jagodami i miodem. To kolejne propozycje będące zaskakującą fuzją ekstraktów herbacianych i ziołowych z dodatkiem owoców.

Fuzetea Oolong z winogronami i liczi oraz Fuzetea Rooibos z jagodami i miodem to najnowsze produkty, które dołączyły do rodziny sześciu wariantów mrożonej herbaty dostępnej w portfolio marki. W pierwszej połowie roku na rynku pojawiła się Fuzetea Bez Cukru, czyli fuzja smaków zielonej herbaty i marakui. Po sukcesie poprzednich wariacji smakowych, marka postawiła na oryginalne połączenia odpowiadając tym samym na potrzeby konsumentów, którzy poszukują wyjątkowych składników i niebanalnych połączeń. Nowe propozycje to kompozycja chińskiej herbaty Oolong (zwanej również niebieską) z dodatkiem soczystych winogron i słodkich liczi oraz kompozycja naparu z liści czerwonego, południowoafrykańskiego krzewu Rooibos o charakterystycznym smaku, połączonego z letnimi jagodami i znanym ze swoich zdrowotnych właściwości miodem.

Herbata używana do produkcji ekstraktu w napojach Fuzetea pochodzi wyłącznie ze zrównoważonych upraw. Dodatkowo, selekcji herbaty w nowych wariantach dokonali profesjonalni teamasterzy, czuwający nad najlepszym smakiem i najwyższą jakością finalnego produktu. Napój nie zawiera konserwantów, jedynie naturalne aromaty.

Nasze dwa nowe warianty Fuzetea to wkroczenie na zupełnie nowe wody smakowe. Chcieliśmy dać konsumentom coś wyjątkowego; niespotykane ekstrakty z dodatkami letnich owoców, które jeszcze bardziej wzmacniają fuzje smaków. Uzyskaliśmy połączenie, dzięki któremu konsumenci przeniosą się na chwilę w egzotyczną podróż do południowej Afryki, czy orientalnej Azji. Są to idealne opcje na zbliżające się lato - komentuje Hubert Olczak, Brand Manager marki Fuzetea.

Od pierwszego czerwca marka rusza z szeroko zakrojoną kampanią reklamową w telewizji, kinach, prasie i internecie. Działania obejmują także outdoor, dedykowane aktywności w social mediach oraz współpracę z influencerami.

Za realizację kampanii odpowiadają: Mediacom (planowanie i zakup mediów), Publicis (działania ATL), Agencja Reklamowa Fortis (działania reklamowe BTL), LiquidThread (działania w digitalu) oraz Hill + Knowlton Strategies (działania PR).

Sugerowana cena:

400 ml – 3,29PLN

FUZETEA to zaskakująca fuzja smaków herbaty, owoców, ziół i kwiatów, dostępna na polskim rynku od stycznia 2018 roku w ośmiu kompozycjach:

·        fuzja smaków czarnej herbaty, brzoskwini, z nutką hibiskusa;

·        fuzja smaków czarnej herbaty, cytryny, z nutką trawy cytrynowej;

·        fuzja smaków zielonej herbaty, mango, z nutką rumianku;

·        fuzja smaków zielonej herbaty, limonki, z dodatkiem mięty;

·        fuzja smaków zielonej herbaty i cytrusów;

·        fuzja smaków zielonej herbaty i marakui bez cukru;

·        fuzja smaków herbaty oolong, winogron i liczi;

·        fuzja smaków rooibos, jagód i miodu.

O FIRMACH Z SYSTEMU COCA-COLA:

System Coca-Cola w Polsce reprezentują firmy Coca-Cola Poland Services Spółka z o.o. oraz Coca-Cola HBC Polska Sp. z o.o. Coca-Cola Poland Services jest spółką zależną The Coca-Cola Company, właściciela wiodących marek napojów bezalkoholowych, obecnych w ponad 200 krajach świata. Coca-Cola HBC Polska to oddział Coca-Cola Hellenic Bottling Company, będącej pod względem sprzedaży drugim na świecie rozlewcą napojów The Coca-Cola Company, docierającym do ponad 590 milionów konsumentów. Wśród marek dostępnych na naszym rynku figurują: Coca-Cola, Coca-Cola Zero Cukru, Coca-Cola Cherry Zero Cukru, Coca-Cola Lime, Fanta, Sprite, Kinley Tonic, napój izotoniczny Powerade, soki, nektary i napoje owocowe Cappy, wody mineralne Kropla Beskidu, Kropla Delice oraz herbaty mrożone Fuzetea, a także napoje na bazie roślin AdeZ. Firmy z systemu Coca-Cola konsekwentnie przekształcają swoje portfolio, redukując ilość cukru w napojach oraz wprowadzając na rynek innowacyjne produkty. Stale pracują również nad zmniejszeniem wpływu na środowisko, poprzez redukcję zużycia wody i promowanie recyklingu. Są liderem na polskim rynku napojów bezalkoholowych i zatrudniają ponad 2 100 osób.