Warszawa, 20 stycznia 2016 r. – Picie Coca-Coli, każdej Coca-Coli, sprawia, że każda chwila staje się niezwykła.
Wczoraj, na specjalnym wydarzeniu w Paryżu, szef marketingu The
Strategia „Jedna marka”:
- Rozszerza rozpoznawalny na świecie, oryginalny, ikoniczny wizerunek
Coca-Cola , jednocząc rodzinę napojówCoca-Cola pod jedną, wiodącą na świecie marką. - Wchodzi w życie w ramach globalnej kampanii reklamowej pod hasłem„Taste the Feeling”, która opowiada uniwersalne, proste historie oraz pokazuje codzienne sytuacje łącząc konsumentów na całym świecie.
- Pozycjonuje produkt w sercu komunikacji, którą oddaje zwykła przyjemność picia Coca-Coli (każdej Coca-Coli) oraz uczucia z tym związane.
- Podkreśla, jak ważne dla naszej firmy jest dawanie konsumentom możliwości wyboru. Nasi konsumenci powinni móc wybrać taki napój marki Coca-Cola, który najbardziej odpowiada ich gustom, stylowi życia i diecie.
„Każdego dnia miliony ludzi na całym świecie sięgają po zimną Coca-Colę” - mówi Marcos de Quinto, Dyrektor Marketingu firmy
De Quinto dodaje: „Dziś bardziej niż kiedykolwiek zdajemy sobie sprawę, że konsumenci napojów
W 2016 r., kampania „Taste the Feeling” będzie realizowana w różnym czasie, nawszystkich rynkach na całym świecie, za pomocą wielu elementów. Są to:
- 10 reklam telewizyjnych
- Ponad 100 zdjęć zrealizowanych dla kampanii
- Nowy system identyfikacji wizualnej
- Nowy motyw muzyczny i podpis dźwiękowy
- Interaktywny projekt dający możliwość personalizacji i udostępniania
Kampania jest zakorzeniona w fundamentalnych elementach marki – czcionce Spencerian, czerwonym znaczku i ikonicznej szklanej butelce. W nowoczesnej odsłoniepokazuje autentyczne sytuacje z produktem umieszczonym w centralnym miejscu.
Aby stworzyć kampanię, firma
„Nie ma nic lepszego niż smak zimnej Coca-Coli”, mówi Rodolfo Echeverria, wiceprezes Global Creative, Connections & Digital, The
Na starcie kampanii zostanie wyemitowanych 5 z 10 spotów reklamowych. Główny spot telewizyjny, „Motyw Przewodni” (Mercado-McCann) przedstawia codzienne chwile,takie jak jazda na łyżwach, spędzanie czasu z przyjaciółmi, pierwsza randka, pierwszy pocałunek i pierwsza miłość. Wszystkie te chwile łączy
Ścieżka dźwiękowa spotu „Motyw Przewodni” to oryginalna piosenka stworzona na potrzeby kampanii „Taste the Feeling”. Piosenka została napisana i wyprodukowana w drodze współpracy firmy
„Rozstanie” (Santo) opowiada historię związku pary młodych ludzi, począwszy od pierwszej randki, pierwszego uczucia, zauroczenia i miłości do nagłego zerwania i ostatecznego pojednania przy zimnej Coca-Coli. W spocie usłyszymy nową piosenkę zatytułowaną “Made for You”, którą śpiewa debiutujący artysta Alexander Cardinale.
„Braterska miłość” (Santo) przedstawia wyjątkową relację między braćmi, historięich wzajemnych uczuć, emocji i konfliktów. We wszystkich tych sytuacjach pojawia się
Avicii, współpracujący z firmą
Inne reklamy telewizyjne przygotowane do emisji:
- „Pod Presją” (Ogilvy & Mather) pokazuje sytuacje stresowe, których doświadczamy każdego dnia. Spot podkreśla ogromne znaczenie wolnego czasu,relaksu i czerpania radości z codziennych chwil.
- „Supermarket” (SRA. Rushmore) opowiada historię młodej kasjerki oczarowanej przystojnym, młodym mężczyzną pijącym zimną Coca-Colę.
- Spoty „Do czego służy
Coca-Cola ?” (Sra. Rushmore), „Profesor” (Sra.Rushmore), „Arktyczne lato” (The Cyranos-McCann), „Pusta butelka” (Mercado-McCann), and „Prawdziwa radość” (Mercado-McCann) zostaną wyemitowane w kolejnych etapach kampanii w 2016 r.
Nowa kampania przedstawia ponad 100 zdjęć zrealizowanych na potrzeby kampanii, których autorami są znani fotografowie mody Guy Aroch i Nacho Ricci. Fotografie przedstawiają ludzi z całego świata pijących zimną Coca-Colę w różnych, codziennych sytuacjach. Fotografie z nowej kampanii zostaną wykorzystane w reklamie prasowej, na bilbordach, w materiałach sklepowych oraz w mediach cyfrowych.
Interaktywny Cyfrowy Projekt możliwy do udostępnienia i personalizowania, ilustrowany muzycznie remiksem motywu przewodniego „Taste the Feeling”, składa się z różnych scenekw formacie GIF, które odzwierciedlają uczucia związane z piciem Coca-Coli. Aplikacja pozwala użytkownikom pobrać scenkę bezpośrednio z mikrostrony, spersonalizować ją za pomocą wybranych uczuć i udostępnić na portalach społecznościowych wraz z #TasteTheFeeling.
Aby uzyskać więcej informacji, obejrzeć reklamy i fotografie z kampanii odwiedź stronę www.coca-colacompany.com/tastethefeeling.
Social Media