Press by Topic

#trashchallenge – znacznie więcej niż wyzwanie

Jak bardzo zanieczyszczone jest środowisko naturalne, widzą wszyscy.   Na szczęście coraz więcej osób bierze sprawy w swoje ręce, by ten stan rzeczy zmienić. Inicjatywa #trashchallenge łączy ludzi i dowodzi, że dobra idea zawsze wygrywa, a w tym przypadku wygrana jest podwójna, ponieważ gdy wygrywa środowisko, wygrywają też ludzie.  Coca-Cola w Polsce wraz z Fundacją Nasza Ziemia, zmobilizowały siły w ramach kwietniowej akcji #trashchallenge.

Więcej

Jak Coca-Cola tworzy kulturę różnorodności i integracji - wywiad z Lori George Billingsley

Pasja Lori George Billingsley do promowania różnorodności i szeroko pojętej integracji sięga czasów jej dzieciństwa w Teaneck, New Jersey. Jej matka była nauczycielką, a ojciec pełnił funkcję ministra i to oni zaszczepili w niej wiarę w demokrację głosów, idei oraz perspektyw. „Moi rodzice nauczyli mnie, że sposobem na rozwiązywanie problemów było zgromadzenie wszystkich przy wspólnym stole i wysłuchanie ich” - wspomina Billingsley. Rozmaici urzędnicy,

Więcej

Tommy Hilfiger i Coca-Cola łączą siły, aby przypomnieć kultowe koszulki do rugby z lat 80.

W połowie lat 80. młody, stosunkowo nieznany projektant mody Tommy Hilfiger stworzył pierwszą w historii kolekcję ubrań Coca-Cola. Linia licencjonowanej odzieży rekreacyjnej znana szczególnie z modnych bluz do rugby z długim rękawem i logo Coca-Cola, stała się natychmiast niekwestionowanym przebojem wśród milionów Amerykanów, będąc jednocześnie trampoliną dla młodego projektanta, który błyskawicznie zdobył olbrzymią popularność i uznanie. Teraz,

Więcej

Coca-Cola liderem podczas 30-lecia Forum Kobiet Branży Spożywczej

Prawie 200 pracowników Coca-Cola zebrało się, aby świętować trzy dekady rozwoju kobiet na corocznej konferencji rozwoju przywództwa kobiet w Dallas. Doświadczenie wynikające z nieprzerwanych działań na rzecz rozwoju przywództwa pozwoliło uczestnikom nawiązać kontakt z ekspertami branżowymi i nie tylko. Pomogło to także pozyskać narzędzia pomocne na drodze awansu zawodowego. Uznana badaczka i pisarka Brené Brown rozpoczęła czterodniową konferencję

Więcej

Jak Coca-Cola chroni zasoby wodne?

Woda jest najcenniejszym zasobem Ziemi, ale jednocześnie jest zasobem zagrożonym. Dla jednych jest dostępna, dla innych – nieosiągalna. Często nadużywamy wody, przez co jej zasoby się kurczą. • Do 2025 roku 1,8 miliarda ludzi będzie mieszkać w krajach o absolutnym niedoborze wody. Dostęp do bezpiecznej, czystej wody jest niezbędny do życia i rozwoju społeczeństw, a także działalności produkcyjnej firm. Jako system Coca-Cola bierzemy na siebie odpowiedzialność

Więcej

#WCIĄŻZMIENIAMY - Nie chcemy tylko produkować napojów. Chcemy dokonać realnych zmian

Warszawa, 22 maja 2019 Dzisiejszy świat musi stawić czoła wielu problemom, zarówno środowiskowym, takim jak odpady opakowaniowe czy nadmierne zużycie wody, jak i społecznym, związanym z demografią czy barierami na rynku pracy. Żeby na nie odpowiedzieć, Coca-Cola ogłosiła dziś start globalnej kampanii społecznej #NEVERSETTLE. W Polsce, pierwszym kraju, gdzie kampania została uruchomiona, jest ona realizowana pod hasłem #WCIĄŻZMIENIAMY. W ramach

Więcej

Odpowiedzialne korzystanie z zasobów wodnych

Niedobory wody są coraz większym problemem na całym świecie, dlatego bierzemy na siebie odpowiedzialność za to, by korzystać z nich w sposób odpowiedzialny i jak najbardziej efektywny. Swoje wysiłki w kwestii zarządzania gospodarką wodną podejmujemy w tych obszarach, w jakich mamy największy wpływ na otoczenie. Z tego powodu nieustannie poszukujemy nowych sposobów na zmniejszenie zużycia wody w naszych rozlewniach, oczyszczanie i ponowne wykorzystanie

Więcej

„Wszystkie ręce na pokład” – pierwsza odsłona kampanii 11 kroków do Świata bez Odpadów

Wierzymy, że każda butelka ma wartość i może zyskać drugie lub trzecie życie po jej początkowym zastosowaniu. Na własnym przykładzie pokazujemy, że odpady opakowaniowe należy zbierać i poddawać recyklingowi, by tworzyć nowe butelki albo wykorzystać je w inny, korzystny sposób. W 2018 roku poddaliśmy recyklingowi ekwiwalent 40 proc. butelek PET, które trafiły od nas do konsumentów. Już teraz około 99 procent naszych opakowań w Polsce nadaje się do

Więcej

Coca-Cola jako lider aktywizacji zawodowej młodych ludzi

Co dziesiąty mieszkaniec Polski to osoba w wieku 18–26 lat – to niemal 20% całej Polski. Z naszego raportu „#MłodziPrzyGłosie. Co wpływa na decyzje zawodowe młodych ludzi?” wynika, że kończąc szkołę, wybierając dalszą edukację, czują się zagubieni, a ich decyzje często są przypadkowe. To właśnie dla nich w 2018 roku, razem z Fundacją Sukcesu Pisanego Szminką, uruchomiliśmy program Youth Empowered i platformę YEP Academy (https://yep.academy/). YEP

Więcej

Inicjatywy Coca-Cola na rzecz aktywizacji zawodowej kobiet

Aktywizacja zawodowa kobiet może mieć bardzo pozytywny wpływ na rozwój gospodarki w Polsce – pokazały wyniki raportów „Ukryty potencjał polskiego rynku pracy. Kobiety nieaktywne zawodowo” oraz „Praca i przedsiębiorczość kobiet – potencjał do wykorzystania w Polsce”, przygotowane przez Deloitte na nasze zlecenie. Wyniki tych badań pokazały, jak ważne jest wzmocnienie pozycji kobiet na polskim rynku pracy. Dlatego w 2016 roku, we współpracy z Fundacją

Więcej

Social Media

Followers
Views