Nakarm swój potencjał naszymi nowymi napojami roślinnymi AdeZ.

W ramach rozszerzania portfolio naszych napojów dokonujemy w tym miesiącu ważnego kroku naprzód – wprowadzamy do sprzedaży nasze pierwsze napoje roślinne marki AdeZ.

To przełomowe wydarzenie dla naszego regionu, gdyż nigdy wcześniej nie oferowaliśmy w ramach naszego asortymentu gamy napojów roślinnych. To dowód naszej determinacji, aby zaspokajać zmieniające się potrzeby i preferencje konsumentów dzięki produktom dopasowanym do każdej okazji i stylu życia.

Dlaczego wprowadzamy na rynek napoje roślinne i czym one właściwie są?

Pyszne i odżywcze

Napoje roślinne na bazie orzechów i nasion takich jak migdały, ryż, soja i owies są coraz bardziej popularne na całym świecie. W trosce o zbilansowaną dietę konsumenci co raz częściej poszukują produktów zdrowszych i bardziej odżywczych. Zapotrzebowanie na zbilansowane i gotowe do spożycia przekąski, zwłaszcza wśród mieszkających w miastach milenialsów, jest głównym czynnikiem napędzającym ten trend.


 

Marka AdeZ (wymowa: „A-Dez”) doskonale wpasowuje się w tę szybko rozwijającą się kategorię, gdyż zawiera pyszne i zbilansowane produkty, które łączą w sobie orzechy, nasiona, soki owocowe, witaminy i składniki mineralne, zapewniając wyjątkowy smak i aksamitną konsystencję.


Produkty AdeZ, dostosowane do różnych potrzeb i preferencji, są idealne dla wegan i wegetarian, ale także dla wszystkich zainteresowanych bardziej zróżnicowaną dietą na bazie składników roślinnych. Produkty AdeZ można pić z opakowań PlantBottle™ przeznaczonych do wielokrotnego zamykania i w pełni nadających się do ponownego przetworzenia. Są dostępne w poręcznych 250‑mililitrowych opakowaniach, z których można skorzystać w dowolnym miejscu, lub w większych 800-mililitrowych butelkach, w zamyśle przeznaczonych do spożycia w domu. Produkty AdeZ cechują się naturalnym brakiem laktozy i nie zawierają dodanego cukru. Jest go tylko tyle, ile zawierają naturalne składniki z których powstają, subtelny słodki smak zapewniają glikozydy stewiolowe występujące naturalnie w liściach stewii – bez dodatkowych zbędnych kalorii!

Luka na rynku

Wiele istniejących marek produktów roślinnych jest przeznaczonych do spożycia w domu i często sprzedaje się je w dużych opakowaniach. Produkty AdeZ wpasowują się w również w niszę małych opakowań. Dzięki nim napojami roślinnymi mogą się cieszyć również zapracowani konsumenci pozostający w ciągłym biegu. W pełni nadające się do recyklingu i przeznaczone do wielokrotnego zamykania 250‑mililitrowe opakowanie PlantBottle™ jest idealne do tego celu.

Przemawiając na spotkaniu z okazji wprowadzenia na rynek produktów AdeZ, które odbyło się
w Mediolanie, Walter Susini, Dyrektor ds. Marketingu na region Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA) w The Coca-Cola Company, powiedział: „W ramach naszej strategii rozszerzania portfolio na całym świecie zdecydowaliśmy się wkroczyć w Europie w ekscytującą kategorię roślinnych produktów spożywczych. Produkty AdeZ odniosły sukces w Ameryce Łacińskiej, a teraz pojawią się na naszym kontynencie. Ich skład jest dostosowany do europejskich preferencji smakowych
i pozbawiony dodatku cukru. Nowe będzie również opakowanie i identyfikacja wizualna, które będą odzwierciedlać rosnące zapotrzebowanie na smaczne i zróżnicowane pożywienie. Ponieważ dążymy do zaspokajania potrzeb i życzeń naszych konsumentów, wprowadzamy składniki roślinne do głównego nurtu żywienia, tak aby konsumenci mogli odżywić swój potencjał, wykorzystując nowe produkty do urozmaicenia porannego posiłku lub jako poręczną przekąskę”.


Sprawdzona marka w Ameryce Południowej

Chociaż marka AdeZ jest nowa na rynku europejskim, nie jest nowym nabytkiem w portfolio firmy Coca-Cola. Marka AdeZ narodziła w Argentynie 30 lat temu jako AdeS (skrót od hiszpańskiego „alimento de semillas” – pożywienie z nasion) i od tego czasu cieszy się dużą popularnością
w Ameryce Łacińskiej jako lider w swojej kategorii.

Decyzja o wprowadzeniu produktów AdeZ w Europie została podjęta po przejęciu tej marki przez firmę Coca-Cola w marcu 2017 r. Zgodnie z naszą strategią rozwoju, zakładającą promowanie i udostępnianie dobrych produktów z innych rynków, zdecydowaliśmy się na szybkie opracowywanie formuły, która pasowałaby do europejskich preferencji. Prace prowadziliśmy w laboratorium badawczo-naukowym Coca-Cola w Brukseli. Również markę i opakowania dostosowaliśmy do rynku europejskiego, zapewniając nową logistykę łańcucha produkcji i dostaw. Upłynęło niewiele więcej niż jeden rok od czasu przejęcia, a my już jesteśmy gotowi do wprowadzenia produktów AdeZ na rynki krajów Europy Środkowo-Wschodniej, co pokazuje prężność naszego systemu w dziedzinie innowacyjności, budowania marki i realizacji transakcji.

Opakowania: Wybierz idealne opakowanie AdeZ

Gotowe do spożycia produkty AdeZ w 250-mililitrowych opakowaniach są dostępne w trzech przepysznych smakach:

·        Amazing Almond Mango-Passionfruit (napój migdałowy z mango i marakują); Outstanding Oat Strawberry-Banana (napój owsiany z truskawką i bananem) oraz Chillin’ Coconut Red Berry (napój kokosowy z jagodami)

W domu konsumenci mogą się cieszyć produktami AdeZ w 800-mililitrowych opakowaniach, które są dostępne w pięciu przepysznych wariantach bez dodatków (w zależności od rynku*):

·        Surprising Soy (napój sojowy), Amazing Almond (napój migdałowy), Outstanding Oat (napój owsiany), Rockin’ Rice (napój ryżowy) and Chilling Coconut (napój kokosowy)

* Wszystkie pięć napojów bez dodatków jest dostępne we Włoszech; w Polsce, Rumunii, Rosji, Chorwacji, Serbii, Słowenii i na Węgrzech są dostępne cztery; w Austrii, Grecji i na Cyprze – trzy, a w Szwajcarii – dwa.