Druga faza komunikacji ruszyła pełną parą! Tym razem skupiamy się na zabieganych Millennialsach, wyjaśniając im, jak ważny jest odpoczynek i chwila tylko dla siebie.

Nasz nowy napój herbaciany doskonale wpisuje się w potrzeby konsumentów, którzy poszukują chwili spokoju w ciągu dnia. Jak pokazują nasze badania, w aż 90% przypadków FUZETEA jest kupowana „dla siebie” i co ciekawe, w ponad połowie przypadków (55%) jest wypijana w domu, w ramach miłego wytchnienia.

Przekaz kampanii wspierają ambasadorzy marki FUZETEA, aktorka Basia Kurdej-Szatan, bloger Modny Tata i dziennikarka Gabi Drzewiecka. W specjalnie przygotowanym video dzielą się swoimi sposobami na relaksującą pauzę. Zachęcają do zwolnienia tempa i odnalezienia siebie na nowo razem z FUZETEA.

Spot reklamowy można obejrzeć na kanałach social media gwiazd oraz na https://www.facebook.com/FuzeTeaPL/.

Komunikację kampanii wspiera także na swoich kanałach: Anna Skura, blogerka i podróżniczka znana jako What Anna Wears, Paula Jagodzińska, autorka bloga Beauty Fashion Shopping, Karolina i Adrian Jędrzejczyk, twórcy bloga parentingowego Szafeczka oraz Jacek Gadzinowski, youtuber znany pod pseudonimem Jack Gadovsky.