Rusza kampania „Gotowi na emocje” przed rozpoczynającym się w czerwcu mundialem. Coca-Cola jest oficjalnym partnerem Mistrzostw Świata FIFA 2018.

Z okazji tegorocznych Mistrzostw Coca-Cola we współpracy z agencją McCann przygotowała spot reklamowy, który oddaje nastroje kibiców, od radości z sukcesów, aż po gorzki smak porażki. W spocie widzimy odprawę w fabryce Coca-Cola, podczas której pracownicy sprawdzają gotowość marki do współdzielenia emocji podczas zbliżającego się piłkarskiego święta.

Coca-Cola gotowa na pierwszy gwizdek!

„Podobnie jak podczas poprzednich wielkich imprez piłkarskich, Coca-Cola będzie towarzyszyć kibicom na stadionach i w domach, dzieląc z nimi wszystkie emocje. W najbliższych miesiącach na kibiców czeka mnóstwo atrakcji i niespodzianek, m.in. możliwość zdobycia biletów na mecze Mistrzostw Świata FIFA” - mówi Damian Podawca, Senior Brand Manager Coca-Cola w Coca-Cola Poland Services.

Od kwietnia do czerwca każdy, kto kupi promocyjne opakowanie Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Fanta, Sprite lub Powerade, będzie mógł wziąć udział w piłkarskiej loterii. Do wygrania 100 podwójnych biletów na mecze polskiej reprezentacji podczas Mistrzostw Świata FIFA 2018, 100 tys. piłek i miliony puszek Coca-Cola. Szczegóły na stronie WOAH.com.

Kampania związana z Mistrzostwami Świata FIFA 2018 to największa tegoroczna inicjatywa marki Coca-Cola. Spot i inne materiały promocyjne pojawią się w telewizji, mediach społecznościowych, radiu, kinach, punktach sprzedaży i internecie.

Czytaj w temacie: Coca-Cola zaprosiła Jasona Derulo do stworzenia globalnego hymnu piłkarskich Mistrzostw Świata

Coca-Cola wspiera sport i emocje

Od dziesięcioleci Coca-Cola wspomaga globalne i lokalne inicjatywy sportowe, zwłaszcza piłkarskie. Wartości obecne w futbolu są tożsame z DNA Coca-Cola: pasja, radość oraz bycie razem jako unikalne doświadczenie wspólnoty. Dlatego marka jest wszędzie tam, gdzie pojawiają się kibicowskie emocje.

Już w 1930 roku Coca-Cola zaangażowała się w Mundial w Urugwaju, zaś od 1978 jest Oficjalnym Sponsorem Mistrzostw Świata FIFA. Coca-Cola wspiera futbol w ponad 200 krajach, a do fanów tego sportu dociera na całej kuli ziemskiej z misją kibicowania zawodnikom w sportowych zmaganiach ulubionych drużyn.

W sierpniu Coca-Cola zostanie Oficjalnym Sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski, reprezentacji Polski do lat 21, reprezentacji Polski kobiet, reprezentacji młodzieżowych, a także portalu Łączy Nas Piłka.